2024年1月3日星期三

沙茶醬焗海鮮卷 + 蒜蓉蒸茄子 ( 3-JAN-2024 )




尋晚食剩嘅豉油雞同上海麵   


( 3-JAN-2024  WED )

感恩算係一覺瞓天光   但臨醒前係咁發夢   同埋半夜其實都凍醒咗呀   好似呢幾晚都成日凍醒咁 ~

今朝仍然去做運動   不過做咗 15 分鐘又突然肚痛   要即番屋企 lu ~

里奧大人瞓得唔好呀   所以晏啲先番工   咁我沖埋涼再去買芝士條比佢做早餐呢 ~


我嘅早餐仍然係咖啡瑞士卷   其實仲剩一件   但真係食唔落   要留番聽朝再食 ~


食完就靈修半個鐘   之後番工喇 ~

菇場 3D   但都有啲嘢做下  咁都好   時間過得快啲 ~

Lunch Time 出去行陣   今日要食鯪魚球米   因為菇場真係好鬼凍   我要食熱嘢呢 ~

有兩個男人傾偈   話朋友個家姐已經係適婚年齡   應該要結婚   不過個男就唔係咁好   但我唔記得講咩唔好喇   之後再聽到佢問個男仔有無做嘢先 ?!   男人最緊要有做嘢   唔係頭家點養呀 ?!   咁佢又講得啱喎   世界上無咩幾個好似水公咁好命呢 ~

食完就去買埋茄子同橙   之後再行多陣都番菇場喇   拎住袋橙有啲重   哈哈 ~


丹麥條賣相都唔錯   所以買嚟做聽朝早餐  


唔忙就做下自己嘢   咁就好快放工㗎喇 ~

放工即走   番到屋企都預備晚餐了 ~

是日懶餐 - 沙茶醬焗海鮮卷 + 蒜蓉蒸茄子

沙茶醬焗海鮮卷 - 焗完再加沙茶醬再焗   其實咁樣都幾乾下   哈哈   下次都係落鑊兜下好啲   今晚特登加啲豬肉鬆   咁睇下里奧大人有無開胃到先   果然佢第一樣係夾肉鬆   不過佢話新東陽好食好多   我話我有買到嘅   但今晚食住啲泰國肉鬆先啦   係就係淡味咗啲嘅   好在買咗 1 包咋 ~ 

蒜蓉蒸茄子 - 唔想里奧大人難消化   所以食啲軟身嘅蔬菜   咁蒸茄子就最好喇 ~ 

洗埋碗抖陣就同里奧大人去做運動   仍然做 20 分鐘 ~

番到屋企即開機洗衫   沖埋涼就熨衫 ~

睇陣 Youtube   今晚 10 點 35 分都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言