2024年1月13日星期六

打邊爐 ( 13-JAN-2024 )

家姐先搞笑   話今晚佢可以食哂啲嘢   今次都係用沙爹湯底   但我加咗條超甜粟同白蘿蔔   家姐話白蘿蔔都甜呀


鬼馬油炸鬼 - 今次焗乾咗啲   下次都係煎   不過家姐話唔駛咁麻煩   佢同里奧大人覺得我一個人整好辛苦


日本珍寶仿皇帝蟹柳 ($46包) & 麻辣湯包 - 本來我想喺街市買樽桶蠔   但正想買嘅時候   聽到個女人同朋友講話所有蠔其實好污糟㗎   嚇到我都唔敢買   一陣我哋三個食完肚屙就大鑊   所以我買珍寶蟹柳囉   家姐同里奧大人都鍾意食   咁到食麻辣湯包啦   我同家姐講話麻辣湯包係會爆汁   家姐一咬就噴哂汁出嚟   最搞笑里奧大人話聽到 "pat" 一聲   以為家姐整啲咩聲出嚟   哈哈


鵝腸 ($28) & 水魷 ($34) - 我同家姐都食鵝腸   爽爽脆脆好味呀   今次唔買牛柏葉   因為上次又柏葉又水魷   食完個胃好脹   所以是但買一樣算喇


蝦滑 ($40) & 墨魚滑 ($40) - 買開嗰間無開   所以轉去街市買   里奧大人話點解會一粒粒咁嘅   我話我用手拻開   咁易淥啲   蝦滑就無食過   咁聽晚再見佢啦


鳳城水餃 & 招牌雲吞 - 家姐見到都話勁大粒   真係一隻等如人地兩隻   所以我哋食剩五粒   咁留番聽日食


美國特選級牛梅花肉 ($39/碟) - 食剩一碟   咁即放番入冰格 lu


炸魚皮 - 無咩點食   又要留番聽日食


嫩鴨血 ($27) - 無食過   留番下次打邊爐再食啦


芒果糯米糍 - 又係整到極度樣衰   今次直頭做少咗個步驟   但估唔到口感仲煙韌   哈哈   家姐食最大件   里奧大人食中 Size   我就整嘅時候食咗   因為包到爆哂餡   封唔到口呀   但剩番兩件真係食唔落   所以比家姐工人食   其實佢呢兩件先係皮薄   口感最好呀


紅豆砵仔糕 - 完全食唔落   哈哈


( 13-JAN-2024  SAT )

今朝 7 點 07 分已經醒咗   但懶床到 7 點 25 分先起身 ~

同里奧大人去食早餐   諗住食完去佢公司坐下   但食完都差唔多時間番工   咁就直接番工喇 ~ 

今日晏晝要買嘢   所以食飽啲   但食唔落個牛角酥   咁就留番做 Lunch 啦


里奧大人要少通粉


姑姐 Whatsapp 比我睇   佢話去咗加拿大咁多年   都唔習慣咁凍呀   


今日里奧大人去整嘢   話 Lunch 食杯麵   但無哂豬肉乾   我叫佢買啦   佢 Whatsapp 話買泰國豬肉乾   但我話感覺好硬咁   我話無其他喇 ?!?!   佢話其他要 $59   咁我叫佢再 Whatsapp 其他比我睇啦   之後我話平時就係買 $59 嘅比你囉   食嘢唔知價   仲成日擺到過期唔記得食   依家自己買就覺貴   真係呢 ~

放工即走   去完買 5 磅豬腰芒同粟米先番屋企 ~

番到屋企食埋今朝個牛角酥就出發去買嘢喇   2 點出發   買嘅地方又唔同   所以早啲去買就好啲 ~


Big C 買梳打水   因為 6 樽只係 $17.9 咋   今日拎咗戰車   所以一定要買啦   咁再買其他嘢   好似買咗 $66   職員話買夠 $88 送 $8   咁我又要再買下醬料   最後買到 $90 左右就可以減 $8   感覺好開心   哈哈哈哈 ~

買完即去買水餃雲吞   之後買牛肉   再買埋水魷就走喇   差唔多 3 點半先番屋企   好在有戰車   買多啲都唔怕重 ~

番到屋企整埋個粟米白蘿蔔湯底   之後執好啲嘢同清潔屋企   搞掂就整芒果糯米糍 lu ~

諗住抖下   但望下個鐘已經 6 點 15 分   係時候預備晚餐喇 ~

家姐差唔多 6 點 40 分就到屋企附近   但佢話等埋里奧大人先一齊上嚟   又問我飲唔飲愛玉 ?!   唔飲就問食唔食甜品 ?!   我話咩都唔好買   我整咗甜品呀 ~

7 點開餐   依家我係清咗一隻碟就即刻洗   感覺唔駛食完要洗一大埋碗碟咁呀 ~

食食下就話今餐都買好多嘢   我話你哋話要豐富啲吖嘛   家姐話里奧大人講   里奧大人又話家姐講   但最後其實係我講   哈哈哈哈   我都唔記得自己講過啲咩添


食完就一路食甜品一路傾下偈   唔係一陣食唔落就慘   哈哈 ~   

家姐耳窿密哂   我叫里奧大人幫佢唧耳仔   但我同家姐講話係超級痛㗎喎   佢即刻叫我比個 Cushion 佢攬住先   之後見佢合埋眼合埋口   又大力攬住 Cushion 就肯定痛啦   哈哈 ~

望下個鐘原來 10 點鬆啲   咁家姐都要走喇   我就送佢搭車 ~

番到屋企即沖涼   之後我問里奧大人其實今日做咩節 ?!   佢話上次做冬無同家姐食   所以今晚補番    哈哈 ~

家姐番到屋企   即比糯米糍比工人食   工話話好好味   係咪太太整 ?!   家姐話係呀   工人就覺得我好叻   呢啲都識整   其實我整得嘅就真係唔會難囉 ~

睇下 youtube   今晚差唔多 12 點先瞓呀   但唔知係開心得滯   定過咗時間瞓   好似唔係咁眼瞓   但點都要瞓囉   聽日有事奉唔想無精神   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言