2024年1月1日星期一

蒸撻沙魚 + 豚肉炒上海麵 + 福花 ( 1-JAN-2024 )





( 1-JAN-2024  MON )

今朝 6 點 15 分起身去完廁所   感覺好似醒醒哋咁   但無可能咁早起身啦   哈哈 ~

最後瞓到 8 點 50 分都醒咗喇   同里奧大人一齊去食早餐 ~



食完就去買餸   里奧大人就番屋企 ~

諗住買鯧魚   但唔記得邊檔   喺度行來行去   見到一個菜檔店主同我打招呼   咁我同佢打完招呼又繼續行   其實地方唔大   不過行來行去唔知邊度咁囉   之後又見番個菜檔店主   佢都好愕然咁再打多次招呼   哈哈哈哈 ~

最後買件撻沙魚都番屋企喇   番到去都已經 11 點   搞掂哂嘢就即沖涼喇 ~

家姐話 Berry 咁樣瞓   係咪唔想望住佢 ?!   我話行動已經表明一切啦   哈哈


呢排都睇 "臥底旅行團"   每集嘅時間係十幾分鐘左右   咁樣就最好 ~

2 點幾食午餐   都係尋晚食剩嘅   我同里奧大人講話佢好慘   假期要食隔夜午餐   佢話一啲都唔慘喎   有幾多人無得食呀   所以一啲都唔覺得慘 ~

丹麥酥係尋日早餐食剩   好在記得食埋佢咋


洗埋碗就開機洗衫   之後又睇 Youtube 喇 ~

今晚差唔多 7 點半先開餐   因為我唔餓呀   所以唔想咁快食   哈哈 ~

感恩里奧大人都有胃口食嘢嘛   最緊要快啲適應戴眼鏡嘅日子   咁我就唔駛咁擔心喇   求主繼續保守醫治 ~

是日晚餐 - 蒸撻沙魚 + 豚肉炒上海麵 + 福花

蒸撻沙魚 - 第一次買嚟蒸   唔駛下下食鯧魚咁悶嘛   好在里奧大人都話好食   咁我下次可以再買嚟食   家姐問做咩唔加啲榨菜絲 ?!   因為媽咪以前都有咁整   但我話第一次整   真係唔記得係要加啲咩咁囉 ~      

豚肉炒上海麵 - 淥一個上海麵要成 25 分鐘先熟   好在唔餓咋   哈哈   材料只係幾塊豚肉加一個細洋蔥咋   咁樣聽日里奧大人就有 Lunch Box 喇 ~   

福花 - 食半個先   因為今日食咗糯米飯仲滯緊 ~

洗埋碗就同里奧大人去做運動   仍然都係做 20 分鐘 ~

番到屋企沖埋涼就休息下喇   睇多陣 Youtube   但今晚 10 點半都無咩睡意咁   不過又唔想咁夜瞓   最後 10 點 50 分有少少眼瞓   所以都即刻去瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言