2024年1月26日星期五

Saizeriya ( 薩莉亞意式餐廳 ) @ 紅磡 ( 26-JAN-2024 )

水牛芝士薄餅 ($30) - 我覺得無肉嘅都好味   可能芝士都夠濃味   哈哈


原味雞翼 ($20) - 雞翼好入味   同埋係熱辣辣   我都要灘凍啲先食呀


中華海草 (雙倍) ($18) - 里奧大人必食㗎   我話咁價錢咁份量   真係好抵食


蕃茄煙肉意大利粉 ($30) - 今次都算多煙肉


香焗白汁菠菜 ($20) - 我話想食啲熱嘢   呢個就肯定夠熱


( 26-JAN-2024 FRI )

今朝 6 點半醒咗   但 6 點 45 分先起身出去做運動 ~

整埋早餐再煲薑茶   其實下次我拎番公司飲都好喎   反正煲開   哈哈~

里奧大人尋晚發冷無咩點瞓   所以今日要請假呀   不過尋晚我都覺得好凍   可能開大咗個窗呀 ~

早餐食甜餐包搽醬占   好耐無咁食   覺得好甜   哈哈 ~

尋日買咗幾個麻糬   諗住今朝試下   不過最後都係食唔落添


菇場唔忙呀   阿怪 9 點半番嚟   早餐仲係食糯米雞   真係頂佢唔順啦   係人遲到都只會食麵包   因為始終係開工時間嘛   仲點可以咁嘆食早餐呀 ~

Lunch Time 出去行陣再食鯪魚球河粉   食完又行陣   買埋蕃薯就番菇場喇 ~


唔忙又做下 Filing   咁唔駛成日望住電腦   哈哈 ~

放工即走   今晚好攰呀   所以唔煮喇 ~

同里奧大人食完再去屈臣氏   咁諗住買兩件裝嘅積熱清又無貨   咁買一件裝啦   寧願補錢   因為想快啲搞掂   唔駛又再嚟多次 ~

經過見到有得賣煎釀三寶嘅食店   仲只係 $12/4 件   所以買番屋企試   如果好食嘅話   第時叫里奧大人放工買嚟做餸都好   哈哈 ~

買完就番屋企沖涼休息喇   里奧大人就要食埋尋晚食剩嘅蕃薯糖水   我話唔想留咁耐呀 ~   

睇 "長命百二歲" 同 "無垠次彊"   之後再睇下 Youtube   今晚 10 點 45 分先瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言