2024年1月5日星期五

蕃茄豚肉意粉 + 豆苗 ( 5-JAN-2024 )




( 5-JAN-2024  FRI )

感恩一覺瞓天光呀   6 點 47 分都起身做運動喇 ~

里奧大人瞓得唔好   所以晏少少番公司   所以我自己食早餐先喇 ~

早餐仍然食丹麥條   估唔到又幾好味喎   呢間都整得酥酥脆脆   但如果無提子就更好啦   哈哈 ~


菇場忙呀   不過做咗個幾鐘就搞掂 ~

今日老闆請飲茶   我哋分咗兩張枱   之後留咗兩個位比司機同肥仔豪   點知阿怪嬲爆爆咁即坐埋嚟   我哋個個 O 哂咀   因為無人鍾意佢   同埋佢行為好怪異   所以更加無人咁話佢 ~

咁坐咗落嚟都由佢啦   我同船頭坐嗰邊比較迫   之後船頭叫阿怪坐過少少   阿怪居然叫番船頭自己坐過啲咪得囉   船頭即刻大聲話佢   就係好迫無位先叫妳坐開啲   妳係咪唔識聽廣東話呀 ?!

阿怪就笑住坐過少少   真係痴痴哋   佢應該覺得個個同事都針對佢囉   但其實妳都醒水啦   妳隔離個位未有人坐   妳坐過少少咪得囉 ~

之後食嘢   蝦餃燒賣又每樣食兩粒   咁其中一個人咪無得食囉   因為預咗一人一粒嘛   雖然可以再叫   但妳食咗就等多陣   真係轉多幾轉無人食先食嘛 ~ 

睇住佢夾完蝦餃再夾鳳爪落碗   之後再即刻夾叉燒包   好心食完一樣先夾啦   唔夠食一定會再叫   我哋次次差唔多食哂   就會再叫多幾轉   想食咩大叫就得 ~

我哋好似叫咗 4x 籠點心同小食   其實都好有食力   但我哋以前仲叫得多呀   每次嚟點心都係一棟棟咁㗎   仲要有炒粉麵飯添 ~




飲到 1 點半就開工   我同船頭仲諗住飲到 2 點添   哈哈 ~

頭先喺酒樓都有影大合照   我哋嗰枱就係肥仔豪影嘅   阿花話影到佢咁   溫總又話影到佢無咩頭髮   阿虫叫肥仔豪換手機啦   真係笑鬼死呀   哈哈   女人一影相就會叫人要影得靚啲瘦啲   大佬   本身妳係咁先得㗎   哈哈 ~

忙咗陣又做自己嘢   所以好快就放工 ~

番到屋企即預備晚餐   里奧大人差唔多 6 點幾先放工   咁即係佢有精神做嘢喇   感謝主 ~

是日晚餐 - 蕃茄豚肉意粉 + 豆苗

蕃茄豚肉意粉 - 今次都係用車厘茄煮成蓉   時間係用耐少少   但我覺得好味過大蕃茄 ~

豆苗 - 今次只係加咗煲仔飯豉油同麻油   懶得用蒜蓉炒呀 ~

洗完埋抖陣就同里奧大人做運動   今晚都係做 20 分鐘算喇 ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

今晚都係食蜜瓜   之後喉嚨又唔舒服咁   同尋晚一樣呀   我估真係食完蜜瓜先係咁囉   因為我今晚都無食薯片 ~

睇多陣 Youtube   今晚 10 點半都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言