2024年1月15日星期一

Hungry Korean @ 九龍灣 ( 15-JAN-2024 )

泡菜湯 ($54) - 今次要少飯   但我覺得泡菜湯比較酸   下次會叫番豆腐湯   哈哈


有幾片超級細塊嘅五花腩


辣雞肉 ($64) - 里奧大人都係少飯   我最鍾意有好多菜   同埋一 Set 份量真係唔少   飯又係一粒粒   好怕食啲飯係腍 Pat Pat 呢


( 15-JAN-2024  MON )

今朝 6 點 14 分醒咗   之後又瞓唔到咁   所以 6 點 34 分都起身做運動喇   反正今朝里奧大人要去整嘢   我可以早啲整早餐呢 ~

我鍾意睇日出多過睇日落


里奧大人無咩胃口   咁早餐整啲新意啦   就係衛星包夾芝士肉鬆   哈哈   佢話好味呀   咁就好喇 ~


菇場忙咗陣就 Hea 過   不過啲時間好快過   因為隔多三個鐘就食飯嘛   哈哈 ~

Lunch Time 未餓就行 20 分鐘先   買埋紅蔥頭就去食鯪魚球河粉喇 ~

聽到兩個男人對話   佢話大家樂啲飯係唔熱   咁我心諗唔熱有咩出奇吖   佢啲質素係咁上下嘛   之後佢話佢係食煲仔飯呀   我都忍唔住笑出嚟   咁煲仔飯啲飯唔熱   又係離譜喎 ~


食完再行陣   買埋厚身絲襪同甜餐包就番菇場喇 ~

仍然唔忙   繼續做自己嘢等放工 ~

放工即走   約咗里奧大人去德福   不過佢未到   我就去 A1 買包再去馬莎買零食 ~

買完就同里奧大人去亮視點   睇下啲度數有無加深咗   因為仲係覺得唔係咁舒服 ~

我叫驗光師幫里奧大人整鬆啲個眼鏡框   成日除完眼鏡就有個眼鏡印   但里奧大人自己睇唔到囉   我話咁樣都會有影響呢 ~

驗光師教咗啲方法比里奧大人   話真係要時間適應   起碼兩個月啦   記住要堅持呀 ~

我哋聽完驗光師咁講   真係放心哂   始終里奧大人反應比較大嘛 ~

咁搞掂就走啦   驗光師再叫里奧大人要堅持呀   好搞笑 ~

搞掂就去 Catalo 買嘢   經過零食物語有米餅   所以即買二十包   之後再買二十包花生比里奧大人食   買完就去淘大食晚餐喇   里奧大人話去 Korean Hungry   估唔到佢記得我鍾意食喎   算佢啦   哈哈 ~

之前家姐買過米餅比我食   但家姐話之後無見過喇   我仲以為無做添   所以見到即買喇   始終唔係成日會見到零食物語嘛


食完都搭車番屋企喇   沖埋涼就休息下先 ~

Redcurrant Puff ($40) - 買比里奧大人同事食嘅
Milk Chocolate Honey Comb ($19 特價) - 見到呢個價錢   我估係一個星期後到期   估唔到係 2 月底先到期   所以即買兩包   同家姐每人一包


日式刀豆米果 ($20) & 酥炸花生 ($20) - 我覺得細細包最好


金裝護眼藍莓精華 60 粒 ($728) - 媚媚介紹比里奧大人食㗎   佢話食咗有改善   咁就買嚟試下呢


今晚同里奧大人一齊睇 "無窮之路 3 無垠之彊"   新彊呢個地方真係好靚   但靚嘅地方係最少海拔三千幾   里奧大人已經話我去唔到   我話聞住氧氣去囉   之後佢話我上次去黃山海拔一千幾都已經好辛苦啦   咁又係   嗰次全程胃脹同埋個人係無氣   諗番起都辛苦   哈哈 ~

睇多陣 Youtube   今晚 10 點半即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言