2024年3月1日星期五

泰亞萊泰式美食 @ 紅磡 ( 1-MAR-2024 )

雙人套餐 ($188)
泰式細拚盤 - 最鍾意有拚盤   不過食唔哂   要留番聽晚食 lu


香草辣椒肉碎煎蛋飯 - 呢個飯又係好鍾意食   哈哈


馬拉盞炒通菜 - 無咩味道   所以加辣椒粉調味


泰式椰汁冰 X 2


( 1-MAR-2024  FRI )

尋晚瞓得唔係咁好   不過呢排都係咁 ~

6 點 50 分鬧鐘響   但個人好攰   最後都係瞓到 7 點 18 分先起身 ~

一起身覺得凍咗好多   但有幾凍就要出街先知   哈哈 ~

早餐食十字包加芝士   我好鍾意食佢嘅脆邊 ~


今朝真係凍咗好多呀   好似得 12 度   我覺得有冰凍嘅感覺 ~

菇場忙呀   忙到 11 點鬆啲先搞掂 ~

好快又到 3 月


其實呢個月曆嘅顏色好 Pink 好舒服


Lunch Time 去萬寧買嘢   買滿 $99 個人用品就送 Pack 鈣思寶   實在太好啦   我正正想買 M 巾同鈣思寶呢 ~

之後去 360 買 2 罐咖啡粉同 2 包 Flakes   咁啱想買又做緊特價   咁樣已經慳番幾十蚊   感恩感恩~

買完就去買雞翼酸辣米線   今次真係有扣底喇   但就酸多過辣   同埋好多酸菜   好驚一陣好快餓呀   哈哈哈哈 ~


我買咗包梅味薯片比阿花   頭先 Lunch Time 無咩人就放喺佢枱面   我聽到阿花問係咪阿爽買 ?!   阿爽話唔係   我即刻 Whatsapp 阿花話係我買   原來佢話阿爽不嬲唔會搞佢啲嘢   無啦啦搞佢包薯片   佢咪以為阿爽請佢食囉   咁又幾似嘅   哈哈   之後話唔係佢買就唔好搞佢包嘢啦   呢句好笑 ~

菇場唔忙   但突然好眼瞓呀   我估係味精重   想食嘅時候   永遠唔記得食完佢係好眼瞓   哈哈 ~ 

放工即走   里奧大人 6 點半要開會   所以我去睇中醫喇 ~

醫師幫我把脈   見到醫師隻手背好白   我先覺得自己手掌原來好黃呀 ~

佢話我係萎黃   因為肝唔好   膽汁太多   加上每月一到太耐太耐又貧血   所以今次中藥要加少少當歸   再加啲止血嘅藥   同埋要加緊調理喇 ~

睇完就去 AEON 行下   難得今日有 95 折   好在今晚先睇醫生咋   哈哈 ~

去完 DAISO 再去超市買嘢   我自己一個人行  真係行咗個幾鐘 ~

7 點 40 分走人   掛住同石頭姐姐 Whatsapp   無望架巴士去邊   好奇怪架車唔係去機場   但有位伯伯拎好大個喼上車   突然覺得心知不妙   好在我坐位下門口位置   一望就見到個顯示下站係佐敦   唉呀   我搭錯車去機場呀   好在我望到佐敦站咋   唔係坐到機場都唔知   到時我就真係喊了 ~

本身里奧大人 8 點 15 分開完會   依家要佢等番我轉頭   咁去到車站   兩架巴士又走咗   但感恩係原來仲有另一架巴士係到屋企附近   仲只係等 5 分鐘就有車呢 ~

我同里奧大人同家姐講話搭錯車   佢哋第一時間話搭咗幾錢 ?!   我話無望到幾錢呀   下次真係唔好心急掛住坐低傾偈   今次真係大教訓啦   明明平咗嘅 Discount   依家搭咗架機場巴就變咗買嘅嘢係原價   哈哈哈哈 ~

番到屋企都接近 8 點 45 分喇   里奧大人就啱啱放工   咁一齊去食店等喇 ~

里奧大人話阿妹派同事嘅手信   第一個就派比佢   之後話唔係你嘅   你明白啦 ?!   里奧大人話我知   哈哈哈哈


沖埋涼就休息喇   今晚真係滕來滕去好攰呀 ~

余均益辣椒醬 ($55) - 估唔到 AEON 有得買   即刻買多支比家姐   上次同家姐經過雜貨舖   佢已經話想買   但我話啲辣椒醬向住街邊就唔好買啦   所以好感恩今次買到呢


TV BP 牛肉咖哩 (辛口) ($29.90)   其他醬料喺 DAISO 買   買 5 送 1


萬家讚岐烏冬 ($36.90/2件) / 日本故里風味蕎麥麵 ($11.9) / VERONELLI 扁意粉 ($25/2件)


飯素 ($9.9/包) / 昭和炸雞粉 ($5) - 呢幾樣都好抵


睇多陣 Youtube   差唔多 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言