2024年6月10日星期一

蠔油燜冬菇雞膇 ( 10-JUN-2024 )



( 10-JUN-2024  MON )

今朝 8 點半起身   沖埋涼就去食早餐喇 ~


食完就番屋企抖陣   之後搭巴士去印度廟   今日有 3x 人去呀   所以好熱鬧 ~

第一次參觀印度廟   當中都了解佢哋宗教文化同背景   佢哋仲有講解瑜珈嘅環節   呢樣我就最想知   哈哈 ~

食埋午餐就散會   原來都已經 2 點了 ~

搭巴士番屋企   番到屋企即沖涼呀   今日天氣非常之焗熱 ~

里奧大人入房瞓覺   我都瞓咗 15 分鐘呀 ~

睇下 Youtube 又已經 5 點幾   咁要預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 蠔油燜冬菇雞膇

蠔油燜冬菇雞膇 - 里奧大人話今次味道淡咗啲   之後我話今次真係落少咗豉油呀   下次會加番多啲   佢又話唔濃味都無問題㗎   佢真係好少話我煮嘢唔好味   應該知我煮飯辛苦   驚話唔好味我會黑臉   哈哈 ~

洗埋碗就休息   里奧大人就熨衫   呢排我好攰   所以一定要里奧大人熨囉 ~

榴槤都幾好味   但如果要 $50 或以上就唔值啦   得 5 包咋


睇 "繼承者" 同 Youtube   今晚睇到 10 點 45 分先瞓覺呢 ~

沒有留言:

發佈留言