2024年6月28日星期五

明明館 @ 紅磡 ( 28-JUN-2024 )

南乳豬扒菜飯 & 南乳雞翼菜飯 - 我覺得雞翼係超級好味


( 28-JUN-2024  FRI )

感恩一覺瞓天光   又係好似 7 點唔夠就醒咗   但今朝反而想繼續瞓呢 ~

今朝同里奧大人出去食早餐   食完就去佢公司坐下先番工 ~


菇場唔忙   咁又 Skype 過日啦 ~

船頭比㗎   我話唔要喇   佢話佢買咗 10 條有排用   所以係都要比我


Lunch Time 出去睇鈣思寶價錢   之後職員話肯定係 $20/排   所以食完水餃河就去買喇 ~

我要多蔥但其實無多蔥


咁我比錢嘅時候   職員話頭先幫我睇咗價錢   但我走咗   我話上次又係咁   佢話係咪買椰青水嗰次呀 ?!   我話係呀   估唔到佢仲記得   哈哈   今次買 8 Pack   因為真係好抵


菇場忙咗陣又可以抖下   部 Printer 無啦啦又壞咗   其實部影印機換咗無耐之嘛   但成日壞呢樣嗰樣好煩囉 ~

忙完又 Skype 到放工   咁又過咗一日 lu ~

今晚有啲嘢搞   搞掂哂就同里奧大人出去食晚餐 ~

食完再去惠康買鈣思寶   因為可以減 $22   同埋最緊要里奧大人可以幫手拎 ~

番到屋企即沖涼   但之後又要去搞啲嘢   差唔多 10 點先搞掂   咁順便買糖水番屋企食 lu ~

又再買 8 Pack   我叫家姐唔好買   如果佢要就比佢


沖埋涼先食糖水   好在里奧大人陪我食咋   10 點幾食糖水算係食宵夜啦   哈哈 ~

黑糖珍寶仙草 ($38) - 芋圓+珍珠+小丸子+仙草


除咗仙草   樣樣都好煙韌呀


睇陣福寶   今晚 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言