2024年6月25日星期二

招牌鍋貼套餐 + 招牌鍋貼 & 麵線套餐 (外賣) ( 25-JUN-2024 )

中午食咗餃子   所以今晚食鍋貼   依家覺得鍋貼好食過餃子   可能皮薄無咁滯呀   哈哈



( 25-JUN-2024  TUE )

一覺瞓到 6 點 55 分都醒醒哋   不過我又想繼續瞓   但瞓到 7 點 20 分都起身 lu ~

早餐食甜餐包夾芝士   間唔中咁食就覺得好味道   可能我鍾意鹹鹹甜甜呢 ~


食完再靈修 20 分鐘就番工   唔錯唔錯 ~

今朝勁塞車呀   本來諗住最多 9 點 15 分可以落車   但架巴士唔係咁郁咁   所以即刻通知西瓜話要遲啲番   終於 9 點 40 分先落車   之後見到小說同小 A   我哋大家同一方向塞車呀 ~

菇場忙呀   所以好快又到 Lunch Time ~

個天開始黑同埋超級焗熱   諗住買酸辣米線夠方便   不過最後都係去食水餃河   食完又周圍行下 ~


食完去惠康過冷河   又比我買咗紅腰豆 ($28/2 罐)   好少見咁平嘛   所以即買 2 罐   依家天氣咁鬼熱   係時候要食下沙律   哈哈 ~

唔忙就做下自己嘢   但我可能托住個頭瞓着咗呀   出咗一身汗真係好鬼易攰   睇嚟之後食完去商場行算喇   起碼無咁熱又可以郁下 ~

以前成日喺馬莎買呢款 Body Lotion   但用用下覺得唔好又停咗排   依家又突然想用番佢   但已加到 $55 了   薄荷糖就 $28/包   我覺得都幾抵食


咁睇好似臭丸   雖然我鍾意薄荷味   但好怕聞到臭丸嘅味道   因為好刺鼻咁


放工要去整啲嘢   所以要買外賣喇 ~

搞掂就即沖涼休息   之後姑姐打嚟   我又順便約佢哋食晚飯   依家無哂記性   明明應該係尋晚話打比姑姐約食飯囉 ~

今晚 10 點 45 分瞓覺   我發覺呢幾晚都夜瞓咗   可能之前真係受到每月一到影響   成日好想瞓覺呢 ~

沒有留言:

發佈留言