2024年6月19日星期三

明明館 @ 紅磡 ( 19-JUN-2024 )

南乳豬扒上海菜飯 ($47) & 五香豬軟骨上海菜飯 ($47) - 豬扒係新鮮炸起   同埋菜飯係好好味呀   我同里奧大人講話下次要再嚟食


( 19-JUN-2024  WED )

感恩一覺瞓天光   因為鬧鐘未響就繼續瞓   忍唔住望下個鐘只係 7 點 12 分   咁其實我應該平時 7 點左右已經醒醒哋   不過唔願起身咁解 ~

今朝出去食早餐   食完就去里奧大人公司坐陣先番工 ~



每月一到終於離我而去喇   實在太開心   我比佢搞到我手又黃   咀唇又白   依家佢走咗   我又要努力補好個身子喇 ~

菇場忙咗陣又可以 Skype   諗起以前勁忙   真係飲啖水都唔得閒   但依家就可以係咁飲水   哈哈 ~

Lunch Time 出去食墨丸上海麵   食完就周圍行   今日唔駛買菜就可以行商場   行到 12 點 40 分就番菇場喇 ~


優品 360 做特價   只係 $29.8/2 包   我其實覺得好平先買   但買完又唔係咁想食   有時覺得自己買嘢好似係一個病態   真係一出街呢   唔買嘢唔安樂咁   好在呢啲都係平價嘢   哈哈


唔忙就繼續 Skype 啦   咁就好快放工㗎喇 ~

放工要去整啲嘢   感恩 7 點幾搞掂   之後同里奧大人出去食飯 ~

家姐 Send 比我話福寶呀   之後再語音訊息再講 "大媽又係成日睇福寶呀   救命呀   宋爺爺同姜爺爺佢都識呀   救命呀"    我話駛唔駛叫救命呀   哈哈


食完都即番屋企開機洗衫   之後沖涼休息 ~

睇電視再睇 Youtube   今晚 10 點 45 分先瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言