2024年6月26日星期三

魚香茄子 + 炸魚皮 (外賣) ( 26-JUN-2024 )




( 26-JUN-2024  TUE )

感恩一覺瞓到鬧鐘響   所以今朝起身都好精神 ~

同里奧大人出去食早餐   食完再去佢公司坐陣先番工 ~



菇場唔忙   又做自己嘢啦 ~

以前覺得 2 把風扇仔係太多   依家覺得係啱啱好   咁無電可以即刻用呢一把嘛   其實係呢兩年先用得咁密   因為菇場成日冷氣唔夠咁呀


Lunch Time 出去買菜   買完諗住去 7 仔買咖哩魚蛋烏冬   但無哂烏冬呀   所以又去番食鯪魚球上海麵 ~

我不嬲要多蔥㗎   但有個新阿姐成日都無多蔥   咁幫我落單個阿姐見到無多蔥   就再 "北" 多啲蔥比我   之後仲話我係要多蔥㗎


食完都直接番菇場   依家成日曬   我發覺皮膚好似黑咗咁呀   係時候真係行商場算喇 ~

番到菇場又係成身汗   我真係已經慢慢行㗎喇   里奧大人話我好勁呀   咁熱仲食湯粉麵   我話食店冷氣都夠嘅   食完唔會出汗   只係去買嘢行段路先出汗咋   呵呵 ~

西瓜上大陸   下半日 3D ~

放工去買麵包   我鍾意去麵包舖買包   同埋放工後多數有特價   咁樣好吸引呀 ~

今晚可以慢慢煮   因為里奧大人話 6 點 45 分先番到屋企 ~

是日晚餐 - 魚香茄子 + 炸魚皮 (外賣)

魚香茄子 - 里奧大人一入屋就話好香呀   我話梗係啦   因為用醬料包煮嘛   哈哈 ~

炸魚皮 (外賣) - 好耐無食啦   所以買包嚟食喇 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息 lu ~

睇陣 Youtube   睇到 10 點突然好眼瞓   所以最後忍到 10 點 15 分都入房瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言