2024年6月8日星期六

Salami 泡菜杯麵 + 芋頭綜合凍 ( 8-JUN-2024 )




( 8-JUN-2024  SAT )

尋晚半夜去完廁所   之後都瞓得唔係咁好   不過我都預咗㗎喇 ~

今朝出去食早餐   食完就去里奧大人公司坐下   坐到架巴士差唔多到就走人 lu ~

亞麻籽包嘅口感好煙韌


但我仍然食碎蛋   呵呵


我都叫里奧大人食下其他   佢食炒蛋多士


菇場完全唔忙啦   傾下偈又整下其他嘢咁   阿花話好少見我着褲   不過連里奧大人啲同事都成日咁講   因為我真係多數着 One Piece 呢 ~

放工即走   因為約咗探訪對象見面   本身約佢星期五去佢屋企   之後佢醒起仔仔星期六要補習   所以就今日見面喇 ~

我星期三約佢嘅   咁佢星期四 4 點幾打比我   我真係好驚咩事呀   因為好少會咁打比我嘛   之後佢話驚我放工坐成個鐘頭車會好攰   如果塞車要個幾鐘添呀   佢話唔駛番工都覺得辛苦   何況我要番工   佢話更加唔好意思咁辛苦拎糭比佢   不過我話如果真係要去佢屋企   我都無問題嘅   因為我都預咗係咁上下時間嘛   最緊要有車到就得 ~

之前牧師講過事奉係要用行動去做   我嗰下即刻諗起自己   探訪對象搬得遠   我之前真係唔想去㗎   加上我呢排真係攰到不得了   但唔想藉口多多囉   咁同工又咁啱問我會唔會派糭去探訪對象 ?!   我都即刻答應會派啦   但感恩整個過程真係神為我預備   我唔駛去咁遠但又可以同探訪對象傾偈了解   最開心係比到糭同其他嘢比佢呢 ~

我哋由 1 點 45 分傾到 2 點 15 分   係比我想像中耐咗好多   感恩感恩 ~

里奧大人差唔多 2 點半先放工   之後同佢一齊買午餐番屋企食 lu ~

腸粉+咖哩魚蛋+魚肉燒賣


唔記得呢個叫咩名   但好味道呀   雖然加甜辣醬之後個賣相有點兒恐怖   哈哈


食完睇下 Youtube   但睇睇下都瞓咗 20 分鐘   咁啱里奧大人兒生仔打嚟話買糖水比我哋   所以里奧大人就要落樓拎喇 ~

原來得兒生仔一家人咋   仲諗住係姑奶叫佢買埋比舅父添   呢下感動   呢個兒生仔係好錫舅父   以前佢放工經過里奧大人公司   會接埋里奧大人番屋企㗎 ~

Share 食咗一碗先   我叫里奧大人食哂啲涼粉   所以佢話好飽   哈哈


差唔多 5 點半就出發番崇拜   咖啡哥見我剪咗頭髮   佢叫我做蘑菇頭呀   哈哈哈哈   因為我實在太懶   前面一定剪到好短   咁唔駛成日去剪髮呢 ~

崇拜完畢有小食會   我本來諗住走   但小浪係咁叫我食   仲話我可以第一個食   咁唔食唔得啦 ~

關東煮好味呀   不過我只係食咗蒟蒻同白蘿蔔


傾下偈又已經 8 點   係時候走人 lu ~

今晚唔太餓   但又要食糖水   咁我話 Share 食杯麵同糖水當晚餐算喇 ~

食完抖陣就沖涼   之後加拿大姑姐打嚟傾偈   不過都係傾下會幾時番嚟   所以都好快傾完   同埋電話窒下窒下咁   傾得比較辛苦呀 ~

睇多陣 Youtube   今晚 10 點半都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言