2024年6月6日星期四

韭菜水餃餐 + 招牌鍋貼餐 (外賣) ( 6-JUN-2024 )





( 6-JUN-2024  THU )

尋晚半夜去完廁所   之後腳痛呀   可能尋晚拎住晚餐行番屋企比較耐   加上又着咗 Boot   所以對腳就好攰囉 ~

今朝同里奧大人出去食早餐   食完就去佢公司坐陣先番工 ~



菇場唔忙   可以開開心心 Skype   真係唔似番緊工咁 ~

咁啱睇到公司合照啲相   每年影嘅時候都笑得好開心  因為我知道有啲同事係做得唔開心   所以影相係唔笑   個樣仲要嬲爆爆咁   感恩我番工真係開心嘅   賺錢不在話下   又唔會同社會脫節   又可以識到好多嘢   雖然上網都知   但都係得人哋講   咁講乜都得啦   同埋我始終都覺得人同人互動先係最緊要   有時同同事傾下傾下   又傾到其他嘢   呢樣就最好啦   會突然間識多一樣嘢咁 ~

Lunch Time 出去行陣再食水餃米   今日好想食水餃 ~


食完就行 Mikiki   有兩爺孫經過間 Boutique   孫女想入去睇   但爺爺就拉住佢話呢度啲衫好大件   唔好入去睇   孫女話我想要大件呀   我覺得呢句好搞笑   佢爺爺話想要大件就要飲多啲奶增高呀   爺爺全程都好溫柔   孫女又無話扯住爺爺入去 Boutique 入面睇   都好乖女呢 ~

行到 12 點 45 分都番菇場喇   原來落緊毛毛雨   好在有帶遮 ~

菇場忙咗半個鐘又可以 Hea   雖然番工係好輕鬆咁   但其實我都係鍾意忙嘅   呵呵 ~

放工即走   見船頭買咗 6 個橙   佢話食過好食好多汁就買   依家要 $12 一個喇   我好記得嗰時用消費劵係 $8 一個囉 ~

佢話尋日買咗兩個試下   因為唔好食都唔駛咁心痛嘛   咁我話如果一個好食一個唔好食咁點 ?!   佢話無諗過呢個問題   哈哈哈哈 ~

里奧大人今晚去剪髮   咁今晚唔煮喇   我又係好想食餃子   好在里奧大人肯陪我呢 ~

食完就要去搞啲嘢   搞掂就開機洗衫   之後沖涼休息   里奧大人就熨 2 機衫 ~

"繼承者" 劇情真係越嚟越悶   里奧大人直頭估到埋啲劇情   不過我話想聽廣東話   所以先睇囉   難得唔駛睇自幕嘛   哈哈 ~

10 點 27 分即瞓   其實我 10 點 15 分已經想瞓   不過驚太早咁咋 ~ 

沒有留言:

發佈留言