2024年6月23日星期日

Saizeriya ( 薩莉亞意式餐廳 ) @ 紅磡 ( 23-JUN-2024 )

莎樂美腸薄餅 ($36) - 其實未餓但想食嘢   所以同里奧大人講話一係食薄餅   一係食意粉   佢揀咗薄餅


中華海草 (雙倍) ($18) - 家姐話係咪買番屋企食 ?!   我話出街食喎   佢話唔認得我屋企張枱   呢個答案幾搞笑   哈哈


原味雞翼 ($20) - 唔餓嘅時候都覺得好味   即係真係好味   家姐係咁教我㗎


( 23-JUN-2024  SUN )

今朝同里奧大人一齊起身   不過我就係同家姐食早餐嘅呢 ~

家姐今朝着我送比佢件衫   佢話都唔記得邊度買   我話我喺曼谷買比妳㗎   我都有 1 件   其實我都係呢排先着咋   之前肥到着唔落呀   所以減肥係好㗎   買咗啲衫可以着番   所以里奧大人成日以為我又去買衫囉 ~

蜂巢芋角 - 我話唔食   但家姐就好驚訝話 "妳唔鍾意食呀 ?!"   咁我唯有叫嚟食啦   哈哈


迷你珍珠雞 - 呢個好味呀


醬皇蒸鳳爪


鮮蝦三寶餃


薑粒雞包仔 - 我上次話鍾意食薑   所以今日佢又出現了


鴛鴦燒賣皇


陳皮牛肉腸粉


今次我請啦   家姐又話佢要儲分   我話兩樣嘢嚟囉   妳有妳儲   我有我比 ~

飲完就番屋企   最鍾意聽到 Berry 怪叫歡迎我   哈哈 ~

家姐今朝忙啦   係咁叫同事幫佢喺日本買個 LV   之後原來仲要係同事個女   佢個袋好似兩萬幾港紙   但家姐話即過番日元比佢   佢又話等個女番嚟先計   最搞笑之後佢同事話阿妹買唔買 ?!   我即耍手擰頭話唔要啦   家姐買到個袋就笑得好開心   因為佢話本身已經想買   但同事用緊又唔係咁好咁   驚人哋唔鍾意同人撞款   咁佢同事話唔介意   家姐先敢買   同埋佢哋其實都唔同 Team   好少機會撞到   除非一齊出去食飯呢 ~

家姐唔得閒理我   咁唯有煩住 Berry 啦   哈哈



家姐叫我量血壓   我話上下壓好靚喎   之後佢笑住話唔知準唔準   我話我笑唔出囉姐姐


Berry 又黐咗線呀   唔敢自己跳上梳化   我話係咪跳親呀 ?!   家姐話今朝先跳上佢張床咋喎   Berry 女真係奇奇怪怪


好難得貼住我咁瞓



家姐都忍唔住幫我要影相   哈哈


上次家姐幫我影相   影咗成百張呀   我叫佢今次唔好影咁多   之後佢話張張都唔同㗎   係 Berry 合埋眼同開眼㗎   真係唔係佢咁講   我係無留意 Berry 對眼   哈哈


呢張好明顯係開眼啦   同埋佢依家真係好肥


無啦啦瞓落我隻腳上面呀   所以家姐同我都唔敢郁



喺我隻腳上面瞓咗 15 分鐘都有呀   好在無腳痺


之後我哋又傾偈啦   傾下傾下已經 1 點幾   所以陪家姐帶 Berry 行街喇 ~

家姐同姐夫出去食嘢   因為一陣要同里奧大人去搞啲嘢   所以喺家姐屋企坐多陣先   咁等埋里奧大人放工就一齊去食下午茶喇 ~

香茅燒牛肉撈檬 ($52) - 我要少檬粉   咁就可以食得哂


酸醋好味呀 


西貢咖哩牛腩飯 ($62) - 個咖哩汁都幾濃味   唔錯唔錯


話梅柑桔


食完嘢要去搞啲嘢   差唔多 6 點先番到屋企   又唔想買外賣   咁我話去食 Pizza ~

感恩有位呀   因為如果多人就唔食囉 ~

食完即番屋企   沖埋涼就休息休息喇 ~   

睇下 Youtube 打下機   今晚 10 點半瞓   但里奧大人同我傾偈   傾到 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言