2024年6月15日星期六

味噌沙甸魚意粉 + 粟米蛋花湯 ( 15-JUN-2024 )




( 15-JUN-2024  SAT )

尋晚去完廁所都好快瞓得番   但天未光就醒醒哋咁   不過繼續瞓啦   最後瞓到 7 點半起身   估唔到都好精神喎   咁可以去家姐屋企 lu ~


同里奧大人食完早餐就去家姐屋企   因為家姐陪姐夫整牙   佢問我驚唔驚一個人喺屋企 ?!   我話梗係唔驚啦   有 Berry 陪住我嘛   原來今日工人放假   我估家姐意思係我一個人喺屋企要自己拎拖鞋同斟水呢啲   要我自己搞掂   工人放假多數喺房瞓覺呢 ~

未開門都已經聽到 Berry 吠   好在我拎定鎖匙   快快開門快快入屋   唔係佢有排吠   哈哈 ~

估唔到家姐開定冷氣等我   咁就爽啦   今日又係好焗熱呀 ~

今朝勁喇   可以安安靜靜咁靈修   Berry 真係無吠㗎   因為佢根本無理我   哈哈哈哈 ~

佢啱啱打完喊露   我好鍾意佢啲牙仔   因為好白同埋無牙石呀   哈哈


我拎緊零食比佢   所以好緊張咁望實



糟糟送比 Berry 嘅鱷魚公仔


陪我靈修


大豬耳   哈哈


之後佢將個下巴托住喺梳化手柄上面瞓   第一次見到咁咋   但瞓我大脾仲舒服啦   不過可能佢會覺得好熱   哈哈


之後就瞓地下   佢望我又辛苦   我望佢又辛苦   做咩唔坐梳化喎




唔耐煩咁


由 9 點半靈修到 10 點 50 分   真係無咩幾何咁乖 ~

家姐差唔多 11 點番到嚟   一坐低就問食唔食呢樣嗰樣   我話我食咗早餐㗎喇 ~

糟糟送比家姐   仲強調話好辣   家姐知我鍾意食米餅但又驚太辣   所以我話比兩塊我得㗎喇   番到屋企試咗   真係超級辣   食完要即食番甜嘢解辣呀   哈哈


家姐朋友 CEO 送比家姐   佢話食唔哂   咁我話同我 Share 啦   我咁啱想買爆谷   呵呵


最鍾意焦糖爆谷


家姐好搞笑囉   佢將爆谷放入食物膠袋   咁我以為佢想易啲倒番入個膠樽入面啦   點知我正想倒嘅時候   佢即刻捉住我隻手唔比我倒呀   之後就將個膠袋放埋入膠樽   佢係咁喺度笑   話唔想整到個樽立黐黐   我話簡直係匪夷所思   哈哈


家姐可能拎開食物   順便拎埋呢個法式麵包玩具出嚟   哈哈   呢個都係糟糟送比 Berry 女㗎


家姐買咗吞拿魚酥   一開個盒真係勁開   我同家姐都鍾意食吞拿魚嘅   但里奧大人就唔鍾意   話好腥喎


傾下呢樣嗰樣   好快又 1 點   咁我都要走喇   順便陪家姐一齊帶埋 Berry 行街 ~

里奧大人差唔多 1 點 45 分先放工   我話想去飯堂食呀   因為好想食魚 ~

我同里奧大人講話好餓   要食哂一碗飯   但我哋多數一碗 Share 食先   之後再食另一碗   好在我拎咗玻璃盒咋   因為最後都係食剩一碗飯   


酸菜魚配料越嚟越少


基本上次次都會拎盒檸檬茶番屋企嘅   有次執雪櫃   好奇怪點解會咁多盒檸檬茶   仲諗緊自己幾時買 ?!   之後先醒起係飯堂嘅檸檬茶


食完番屋企抖陣   坐到 2 點幾都要走喇   今日有 LA 事奉 ~

差唔多 4 點半完畢   我陪石頭去買糖水   本來佢想話一齊食   不過我話好飽呀   下次再約啦   兩次都同唔到佢食嘢添   真係遲啲要搵佢食番一次飯   可能輪到佢唔應承我   哈哈 ~

送埋佢搭車就番屋企   仲以為里奧大人仲瞓緊   但原來佢熨緊衫 ~

諗住今晚出去食   里奧大人知我鍾意食脆麵   不過間茶記話收 6 點   咁嗰時都只係 5 點 15 分   里奧大人話依家買番屋企食吖   我話唔啦   我未餓喎 ~

雖然里奧大人都想我抖下   但我話諗唔到食咩   佢本身想買 KFC   我又覺得好熱氣咁   所以我話我煮啦   今晚真係超級簡單呢   好似打風餐   因為兩樣都係罐頭 ~

煮完都 7 點 15 分喇   不過都唔係咁餓   可能中午食咗白飯呀 ~

是日晚餐 - 味噌沙甸魚意粉 + 粟米蛋花湯

味噌沙甸魚意粉 - 我以為買咗蕃茄味添   可能我拎錯咗其他味道呀   不過估唔到個汁都幾好味道   睇個樣成碟白雪雪咁   但其實有味道㗎 ~

粟米蛋花湯 - 無買菜仍都懶去買菜   其實依家都好少買粟米湯   以前最少起碼 6 罐   依家好似得番最後 1 罐咋 ~

洗埋碗就沖涼休息   今日出咗去成日咁滯   都有戰攰   真係好難想像後生嘅時候   每個星期六都會出街   仲要係夜瞓嗰隻 ~

家姐之前喺曼谷買比我㗎   估唔到里奧大人會話開嚟食


腰果好脆   同埋都幾辣   但我最唔鍾意係食啲青豆   因為以前成日食呢啲青豆零食   食到好驚   哈哈


今晚掛住打機   之後再睇 Youtube   睇到 10 點 45 分先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言