2024年6月7日星期五

麻辣手撕雞 (外賣) ( 7-JUN-2024 )



( 7-JUN-2024  FRI )

感恩尋晚一覺瞓天光   我應該仲係熟睡狀態   因為里奧大人話佢尋晚去咗 2 次廁所   我完全感覺唔到有人郁呀 ~

今朝同里奧大人出去食早餐   本來諗住今朝食麵包   但尋晚見到啲麵包唔靚   所以無買囉 ~



里奧大人找錢之後就將啲錢比埋我   話比我食午餐   之後我話第時都比一百蚊人哋找啦   佢笑住話我好好呀   仲諗住話每次都比五百蚊人找添 ~

去到里奧大人公司坐陣   吸夠冷氣就搭車番工喇 ~

家姐間唔中就會問我食咩早餐 ?!   咁我 Send 相比佢啦   之後佢無啦啦講 "崩漏咁大鑊   妳今朝放病假 ?!"   我再睇番啲相   原來我 Send 埋張收據比佢睇   哈哈   因為我頭先揀完相無睇就即 Send   真係好在 Send 比佢咋 ~

菇場唔忙   又 Skype 啦 ~

諗住做 Email Filing   點知家姐打嚟話幫我喺 HKTV Mall 買嘢   揀好咗時間又傾下偈   傾咗 20 分鐘呀   所以啲時間好快過咁  哈哈 ~   

Lunch Time 出去行陣先   搭 Lift 嘅時候   船頭樣衰衰咁笑住同我講話 "比妳講中咗"   之後話尋晚試咗個橙   真係一個好食一個唔好食呀   因為尋晚佢試第一次買嗰個係唔好食呀   咁我尋晚先同佢講話如果一個好食一個唔好食會點 ?!   點知真係中   哈哈 ~

買完小青瓜又周圍行下   今日好想行街呀   行到 12 點 20 分先番菇場   今日食 Flakes + 乳酪   阿齋話見我張枱有支乳酪   都估到我食脆脆   因為我多數會拎支乳酪出嚟灘一灘先呢 ~


忙咗一陣又 Skype   之後阿後話下午茶嚟咗   我以為咁快 4 點幾   但原來只係 3 點半咋   今日又會咁快嘅 ~

今次到阿 B 請食下午茶    因為春茗仲咗 2 獎同特別獎   加埋嘅銀碼就等如大獎㗎 ~

咁我入去 Show Room 拎下午茶   船頭叫我唔好摸個肚啦   摸到好似大肚婆咁   我話阿伯真係讓位我坐㗎   佢問我係咪打算一世係咁   哈哈哈哈   之後佢話佢仲 Hurt   有次搭巴士   有個工人姐姐抱住個 B 都讓位比佢坐呀   可能嗰時佢好多白頭髮   以為佢係阿婆   哈哈 ~

其實都仲未餓   不過唔食又唔得   始終西瓜喺度   無理由食成個鐘嘛   始終開工時間   同埋見其他同事好快食哂   妳仲更加唔咁慢慢食囉


食完就 Skype   又整下呢樣嗰樣   所以好快就放工 lu ~

買埋手撕雞就番屋企   咁我切緊青瓜絲嘅時候   里奧大人番嚟見到就話做咩整呢啲呀   就咁食雞就得啦   唔駛搞咁多嘢   我話要食啲蔬菜嘛 ~

今晚我都只係食餸   里奧大人就焗福麵 ~

食完抖陣就開機洗衫   之後沖涼休息 lu ~

睇完 "繼承者" 再睇 Youtube   啱啱手機叉完電   一睇就睇到嬸嬸喺群組話我哋知姑姐走咗   我同家姐都以為自己睇錯   因為表哥無同我哋講   之後家姐再問另一倨表嫂   原來大表哥去咗旅行   聽日番香港再通知大家 ~

我同里奧大人講啦   佢話之前都叫我探姑姐   不過我成日推   依家想探都無得探   唉 ~

今晚睇福寶都覺得唔開心添   但 11 點都要瞓喇   聽日要番工 ~

沒有留言:

發佈留言