2024年6月14日星期五

山竹牛肉 + 雞扎 + 鳳爪排骨飯 (外賣) ( 14-JUN-2024 )




( 14-JUN-2024  FRI )

感恩瞓得都唔錯   雖然尋晚去咗次廁所 ~

今朝起身   里奧大人話佢有啲唔舒服   所以晏啲番工   好在今朝係喺屋企食麵包呢 ~

早餐仍然食芝麻餐包搽醬占   依家唔係咁慣食果占   覺得好甜咁呀   但買咗就唔想浪費囉 ~


食完就靈修 15 分鐘   之後番工喇 ~

菇場忙啦   因為 Printer 終於整好 ~

Lunch Time 個天黑哂又落雨   所以我都係食杯麵算喇   阿蟲都話每次落大雨都見我食杯麵   哈哈 ~


放工即走   今晚買去搞啲嘢呀   咁要買外賣 lu ~

食完要去搞啲嘢   咁同里奧大人講開個樣   我話我個樣好普通   成日比人認錯   之後我話如果我做賊偷嘢就慘   店主見到我就話乜又係妳呀 ?!   但其實我第一次嚟偷   哈哈哈哈 ~

搞掂哂就就開機洗衫   我就沖涼係休息   里奧大人就熨衫 ~

睇完 "繼承者" 再睇 Youtube   今晚仍然係 10 點半瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言