2024年6月3日星期一

炸子雞 & 荷葉飯 ( 3-JUN-2024 )




( 3-JUN-2024  MON )

雖然尋晚夜瞓   但感恩一覺瞓天光呀 ~

早餐食甜餐包搽醬占   好耐無咁食法了 ~


菇場忙呀   咁就好喇   時間過得快好多呢 ~

Lunch Time 好大雨呀   所以食杯麵算喇 ~

依家轉食呢個牌子嘅杯麵同即食麵   因為啲麵質比較爽身


肥仔豪話好辣   我話一啲都唔辣囉


阿齋見我無出去就問我食咩 ?!   我叫佢估   佢估脆脆   我話錯   之後佢話杯麵   仲話我有咩可以食呀   哈哈 ~

頭先肥仔豪又問我係咪食杯麵 ?!   我話係呀   因為我今日着對鞋   一濕咗就好難乾   佢話平時滴到水都難乾啦   今日落大雨都更加難乾 ~

仍然唔忙  可以 Skype 到放工 ~

番到屋企即預備晚餐   今晚只係焗熱荷葉飯同炸子雞就搞掂   好在尋晚好多嘢食剩   每家人分啲   我就只係要荷葉飯同炸子雞就算   咁今晚就唔駛諗煮咩   呵呵 ~

食完抖陣就洗碗   開埋機洗衫就沖涼喇   里奧大人就熨衫 ~

依家都有睇 "繼承者"   但劇情真係唔多掂   所以多數一路打機一路睇   哈哈 ~

呢份生果餐   如果用正價買就真係唔捨得咁食   以前啲生果真係好平㗎   就算係榴槤都好平   唔知點解依家啲生果要咁貴


睇多陣 Youtube   今晚 10 點 45 分都先瞓覺呀 ~

沒有留言:

發佈留言