2024年6月5日星期三

苦瓜釀豬肉拚黑椒牛仔骨飯 + 生炒骨拚西檸雞飯 (外賣) ( 5-JUN-2024 )

苦瓜釀豬肉拚黑椒牛仔骨都好味   其實兩盒飯食兩餐真係唔錯   因為份量都好多


生炒骨真係超級好食   番到屋企啲生炒骨仍然脆卜卜



( 5-JUN-2024  WED )

尋晚去完廁所   都叫做幾快瞓得番   今朝都係鬧鐘未響就醒   不過都係等鬧鐘響先起身   呢排身體弱雞咗   所以想比自己瞓多啲 ~

早餐仍然食芝士圈   里奧大人話烘熱就好味道   我覺得最緊要大家鍾意食就真呢 ~


食完就靈修 15 分鐘   之後就番工喇 ~

菇場唔忙就 Skype 啦   呢排雖然瞓得唔錯   但個人都係比較攰咁 ~

Lunch Time 出去行陣再食牛筋河   食完再行陣   行到 12 點 35 分都番菇場 ~


仍然唔忙   又係 Skype 到放工 ~

今晚睇中醫   我講咗 3 月開始嚟經   醫師碌大對眼話 3 月 ?!   係咪 5 月呀 ?!   我都忍唔住笑咗出嚟   哈哈 ~

都預咗貧血   同埋佢話我心跳大快   叫我唔好咁緊張   不過當下要調理咗身體先   之後再調理其他方面 ~

睇完就去買晚餐同埋糖水   但落大雨要慢慢行囉   今日全日無落雨仲以為唔落添   哈哈 ~

番到屋企都已經 7 點   里奧大人話今次咁晏   我話買埋糖水嘛   所以晏咗啲囉 ~

食完抖陣就開機洗衫   之後沖涼   咁抖多陣就食糖水喇 ~

粉粿綜合凍 ($33) - 里奧大人話我食咗幾次都話好食   所以真係好好食喎   哈哈


地瓜綜合凍 ($33) - 里奧大人話上次講咗話地瓜唔係咁好味   我話完全無印象佢講過   哈哈   不過我都承認呢排都無咩記性   上次佢話唔食早餐   我又係唔記得


睇多陣 Youtube   今晚 10 點 27 分都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言