2024年6月27日星期四

回鍋肉 + 麻辣湯包炒椰菜 ( 27-JUN-2024 )




( 27-JUN-2024  THU )

感恩一覺瞓天光呀   不過今朝起身反而有啲攰 ~

里奧大人今朝晏啲番工   佢話尋晚瞓得唔好   好似無瞓過咁呀 ~

早餐食芝士條   今次無咩芝士味 ~


食完就靈修 15 分鐘   喺屋企出門口係好舒服   因為開咗冷氣   飲熱嘢都唔會出汗呢   但如果唔駛番工   朝早就唔會開冷氣食早餐   因為食完先沖涼   哈哈 ~

菇場唔忙   又可以 Skype 喇 ~

Lunch Time 同船頭一齊行   咁阿花放假   我問船頭食咩 ?!   一齊食啦   最搞笑有間燒肉店開張   佢想入去食   但我話見到食客嘅枱面有紅色膠袋   好似裝拜神燒肉咁   應該係自己人食㗎咋   所以佢話去食台灣嘢   哈哈 ~

台灣鹽酥雞便當 ($63) + 珍珠奶茶 (+$12) - 呢個便當所有食物都好啱我食


一路食一路傾   真係無諗過有呢一日發生   因為阿中喺度嘅時候   船頭係好憎我咁㗎   唔同我打招呼   又成日啤住我   但阿中走咗之後   佢對我 180 度轉變   同我傾同我講笑又請我食嘢   所以我估阿中成日講我壞話   不過我行得正企得正又唔驚呀 ~

傾開公司啲怪嘢   船頭叫阿怪做顛婆   仲話佢詐顛納福   成日扮比人欺凌   但其實係佢欺凌人   阿輸嗰單嘢   里奧大人聽到都以為係阿輸錯添呀   所以阿輸其實係最慘囉 ~

之後又咩都傾下啦   所以好快就 12 點 40 分   但我話食完想行陣   所以再周圍行下先番菇場 ~

原來頭先家姐打嚟都唔知   真係好日唔同同事食   佢就打嚟   哈哈 ~

佢話 Berry 尋晚喺佢床隔離嘅地下屙咗粒 "紙"   我話好在食完嘢啫   佢話一粒都算 "紙" ?!   我話係 "紙" 就 "紙"啦   關形狀咩事呀黐線 ?!

最搞笑佢話以為係巨強   因為 Size 似細細粒嘅日本蕃薯   我初初以為係麥提莎咁細粒咋   咁如果似蕃薯   佢又大近視   咁又真係好似巨強嘅 ~

之後家姐執起粒 "紙"   Berry 即跑去廳   驚家姐鬧佢喎   咁家姐話佢都係慘慘眼咁望住家姐呀   咁樣就真係驚人鬧喎 ~

菇場好忙呀   不過忙咗差唔多 4 點幾先搞掂   咁又好呀   好快放工咁 ~

番到屋企即預備   里奧大人 6 點幾番到嚟   我叫佢沖涼先啦   未咁快有得食 ~

是日晚餐 - 回鍋肉 + 麻辣湯包炒椰菜

回鍋肉 - 因為我只係一碗仔肉碎   如果用一個椰菜   咁應該見唔到啲肉碎   所以用 1/3 椰菜就夠喇   今晚都係用醬料包   夠方便又好味   其實呢個餸都唔知叫咩好   不過我用回鍋肉醬   所以叫佢回鍋肉   呵呵 ~

麻辣湯包炒椰菜里奧大人話一菜兩味   平時佢只會話咁多嘅   今晚佢真係好唔同呀   哈哈 ~

食完抖陣就洗碗   之後沖涼休息   里奧大人熨 2 機衫 ~

我一話睇 Youtube   里奧大人就話睇福寶

今晚 10 點 15 分瞓覺喇   突然覺得好眼瞓 ~

沒有留言:

發佈留言