2011年10月10日星期一

梅菜蒸鯇魚 + 菜心 ( 10-oct-2011 )






依家開始每日食生果   我覺得咁樣好似健康 d 咁  




( 10-oct-2011 mon )


今朝早咗起身又早咗出門口   所以有半個鐘頭食早餐   同埋未到 9 點已經番到菇場   幾愛菇場咁呢 ~



又係好忙   但好有衝勁做嘢喎 ~


晏晝有 lunch box   里奧大人尋晚話擺得咁整齊   拎到番到菇場都會亂哂啦   我話唔會架喎   可能我唔係放喺手袋   獨立放喺飯盒袋啦   我接受唔到個飯盒放喺手袋   一陣漏汁咪成袋都係   咪搞 ~  





Wow   好快又放工喇   尋晚去超市買唔到鯇魚   唔忿氣   今晚再買   我明明行到去嘅時候得魚尾   之後我再睇其他嘢   再番去魚檔到睇   又見到有鯇魚腩買喎   怪 ~


是日懶餐 - 梅菜蒸鯇魚 + 菜心


梅菜蒸鯇魚
- 用煎炸豆腐墊底   不過心急   一開個盒就即煎   彈到 d 油周圍都係   同埋我無心機煎   因為好似煎極都係軟賴賴咁   求其算喇 ~


菜心
- 買咗一斤半   分兩晚食最好   唔駛又要特登去街市買菜   因為我真係好唔鍾意行我呢頭個街市呢 ~

沒有留言:

發佈留言