2011年10月23日星期日

蕃茄意式肉丸青口意粉 ( 23-oct-2011 ) & ( 24-oct-2011 )

( 23-oct-2011 sun )
今朝同里奧大人去 Delifrance 食早餐   價錢同太興差唔多咋   想轉下環境   不過咖啡唔好飲呢 ~

( 烘芝士火腿蛋小班里尼包 )



( 煙三文魚炒蛋配牛角酥 )

食完就番屋企沖涼   之後就番教會喇 ~

家姐今日要喺惠康買米呀   因為我有 Enjoy 卡嘛   好在有里奧大人幫手枱米啫   買完就去大家樂食 tea   我等咗位之後就叫里奧大人過黎坐   之後我去揀嘢食   然後里奧大人同我講我隔離個男仔好有責任心   因為我行開去揀嘢食   里奧大人坐埋去   個男仔好緊張話張枱係個女仔   咁里奧大人就話我識得個女仔   我話個男仔係傻架   因為佢食完無啦啦好輕佻咁講 " 咁多人走我又走先 "  之後又拎起隻碟   食埋跌落餐紙果粒飯   仲津津有味咁   我話正常人走就走啦   點會無啦啦講我又走先架   好在佢真係走   唔係就慘喇 ~



食完就各自歸家   里奧大人要做公司嘢   所以我又做家務   整依樣整果樣   d 時間過得超快呀 ~ 

是日懶餐 -
蕃茄意式肉丸青口意粉

蕃茄意式肉丸青口意粉
- 我想清冰箱 d 嘢食   所以今晚就煮呢個意粉喇   今次加咗兩片車打芝士   我覺得同蕃茄味唔夾呀   搞到好滯咁   但問里奧大人食唔食得出有芝士味   佢話食唔出   只係覺得好漏   唉   仲有成包車打芝士   都唔知點算好添 ~


( 24-oct-2011 mon S/L )

每月一到呀   好感恩其實真係唔太痛   不過就真係好攰囉   咁里奧大人又作唔舒服   請咗朝早半日休息   咁我都請 S/L 喇 ~

打完比菇場就再瞓   瞓到 3 點起身睇醫生   番到屋企沖完涼再瞓 ~

差唔多瞓到 7 點   之後唔敢瞓喇   驚夜晚瞓唔着   見有 d 胃口   食埋今朝里奧大人買比我嘅腸仔包當晚餐就算喇 ~

唉   里奧大人成 8 點幾先放工   我真係再食唔落嘢   所以佢自己食埋嘢先番屋企呢 ~

沒有留言:

發佈留言