2011年10月31日星期一

大快活 @ 九龍灣 ( 30-oct-2011 )












( 30-oct-2011 sun )

我次次如果一覺瞓到 7-8 個鐘   中途無醒嘅話   咁樣之後起身再瞓番   就好難瞓得着   就係因為咁   今朝 7 點 45 分已經醒咗喇   但又喺度諗   難得星期日可以瞓晏 d   不如瞓多陣啦   不過瞓極都瞓唔到   終於 8 點 15 分 起身喇   費事郁黎郁去整到里奧大人無覺好瞓 ~

依家鐘點唔黎   所以我就諗定點樣執屋   因為唔想一次過咁辛苦做哂   但做開又想即刻樣樣都做哂架喎 ~ 

早餐又未食   唔可以做 d 太操重嘅嘢呢   所以就抹鞋柜喇   里奧大人好煩架   次次我一買鞋就話呢對唔見我着   呢對又無着過咁   所以襯佢瞓覺就順便掉咗唔想要嘅鞋喇 ~

佢 10 就起身喇   一齊去太興食早餐   諗住影相嘅時候   相機個 mon 無畫面   但有 d 模式又影到   但我用開嘅模式又影唔到喎   雖然我部機都用咗差唔多 3 年   已我都好想換機   不過一諗到部機無壞   又唔想買新囉   但我慣咗影相   所以同里奧大人講話要即刻買機呀   買 G12 算   平平地玩下   但佢又話 S95 好 d   因為 configure 好 d 喎   但我鍾意 G12 機款   因為 S95 同我部差唔多款   買得新機更想轉下款家嘛   不過依家 S95 應該好平   咁又幾抵玩嘅 ~

食完就番教會喇   之後去德福行一陣   行下行下都差唔多 2 點 lu   所以就去大快活食 tea 喇 ~


里奧大人番到屋企又做公司嘢   我就幫佢煲中藥   之後開機洗窗簾   難得有陽光   之後就抹睡房   熨衫   超攰呀 ~  

今晚又會去大快活   因為我想打邊爐呀   里奧大人又唔打   所以去大快活就最好   你食你嘅嘢   我食我嘅嘢 ~ 

食完去買鞋   因為見里奧大人着對 Cross 好舒服咁   所以我又買對喇   之後佢就話咩都跟佢   咁又係喎   佢買咩我又想買架喎 ~

番到屋企抖陣   里奧大人就話出去徑步   我唔去啦   因為之前睇過環境   附近有條渠好鬼臭囉   我話你再聞下臭唔臭先   唔臭我都會去跑呢   佢跑咗 20 分鐘就番黎   話落雨   同埋話條渠唔臭喎   下次一齊跑呢 ~
    

沒有留言:

發佈留言