2011年10月31日星期一

梅菜蒸鯇魚 + 沙爹醬炒唐生菜 ( 31-oct-2011 )


( 31-oct-2011 mon )

星期一喇又   又係美好開始   今日天氣非常之好   有風有太陽又唔乾燥   真係好想行山呀 ~

早餐食芝腿治烘底   今次烘得好靚呀   平時好似求其烘咁呢 ~

依家多數 9 點前番菇場   真係唔想成日遲到   咁樣準時走都無咁異相嘛 ~

晏晝食 Special K + 高鈣脫脂奶   估唔到都夠飽   都唔錯   唔想自己咁大食呀 ~

放工去超市買餸   因為要清咗包 oreo 餅底   所以整  New York Cheese Cake   惠康得酸忌廉   但又無 Cream Cheese   所以我又要去百佳買   計落條數買材料嘅錢仲費過我上次喺太子酒店買嘅 Blueberry Cheese Cake   好記 3 年前先開始對煮嘢食有興趣   買嘅價錢同今時今日嘅價錢係貴咗一陪   有 d 唔止添呢   我買 Unsalt Butter 係 $19.9   之後睇住佢加   加到依家好似接近 $40   所以我次次焗嘢失敗就會好心痛囉 ~ 

是日懶餐 -
梅菜蒸鯇魚 + 沙爹醬炒唐生菜

梅菜蒸鯇魚
- 我想里奧大人食多 d 魚   所以又整呢個餸喇   希望之後自己可以蒸冰鮮魚啦   唔駛咁悶嘛   但一諗到要全接觸條魚   我就好唔想買   好唔想食囉 ~ 

沙爹醬炒唐生菜 - 點印尼沙爹醬食唔錯架   其實我想用蒜蓉炒   不過唔夠時間切蒜蓉呢 ~

食完飯就即浪衫   里奧大人話日日見我開機洗嘢咁喎   不過真係唔知點解我都覺好多嘢洗咁   搞到我又要密密熨   同埋里奧大人成日拎完 d 衫出黎又唔着   之後又唔擺番入去   再之後又唔知自己有無着到   所以又要洗   我咪話要有手尾先得架   熨一件衫唔小時間架   真係吖 ~


洗好哂碗就專心焗蛋糕喇   今次將所有材料放哂喺碗度   逐步遂步咁跟食譜   因為我次次焗嘢都係邊睇邊拎邊磅   所以 d Step 會亂咗   今次整比家姐食   所以想做好 d   一路焗仲一路睇火   焗第 2 次嘅時候   我就去沖涼   一路沖涼一路聞到好香嘅蛋糕味呀 ~

今次焗蛋糕連埋預備同洗嘢   好似用咗個半鐘   都算快架喇   焗完出黎都幾靚仔   放涼後放入雪柜   留番聽晚食   希望好食啦 ~   

電視又無嘢睇   所以我又抹梳化   里奧大人笑笑話尋晚見妳抹完今日又抹嘅   我話無鐘點嘅日子   我都要保持屋企乾乾淨淨呢 ~
  

沒有留言:

發佈留言