2011年10月13日星期四

別府 @ 九龍灣 ( 13-oct-2011 )

火地獄拉麵 - 湯底係 2 級辣   我覺得幾辣   但里奧大人食食下話下次可以食 4 級辣   但我煮唔辣嘅嘢就話好辣   想點先
千島有機菜沙律 -
無咩特別   唔覺得特別爽脆囉

一品 Pizza ( 茄汁 ) -
餅底係酥皮   所以比較漏



( 13-oct-2011 thu )

Wow 媽咪今朝 7 點打黎   里奧大人接電話   我個心離一離啦   里奧大人好緊張問媽咪咩事   原來媽咪話想約我飲茶   嚇得我呢 ~

同媽味去鴻星飲茶   飲到 8 點 50 分就搭的士番菇場   如果搭巴士就要 8 點半走   咁難得媽咪黎飲茶   基本上我都係飲耐 d 搭的士囉 ~












今朝早咗起身   所以有 d 攰   同埋都幾飽   所以有 d 眼瞓 ~

Luch time 出咗去行下   行到 1 點先買嘢食番菇場食   明星 d 燒味飯又抵喎   單 / 雙併都係 $20 一盒   同埋好多飯   我已經小飯   但都好多囉 ~



今日里奧大人行 Fair 同見客   可以 6 點半番到屋企   咁我都唔煮飯喇   出去食下輕鬆下嘛 ~

里奧大人話好漏喎   想食 d 酸嘢   所以買咗杯藍梅乳酪   $27 超細杯呀   好記得幾年前去工展會食   $21 超大個架   掌頭咁大   不過依家咩都貴哂   算啦   下次唔食算喇 ~



番到屋企無無聊聊拎 d 零食出黎影   原來真係幾多   不過屋企無零食又唔得架喎 ~

沒有留言:

發佈留言