2011年10月27日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 27-oct-2011 )

果皮蒸泥猛 - 我同家姐都鍾意食鞋身嘅魚   唔鍾意食滑嘟嘟嘅魚   今次呢 d 大泥猛就好喇   因為唔係滑嘟嘟嘛   但媽咪就鍾意食滑嘟嘟嘅魚囉

栗子燜豬手 - 好入味呀   不過好驚食豬手囉


炒菜心 - 無特別架   不過晚飯一定要有菜囉

燒鵝 / 叉燒 ( 外賣 ) - 媽咪話驚唔夠時間煮多樣餸   所以就買燒味喇 



蓮藕栗子豬展湯 - 好鮮甜呀   一飲就知道用足料黎煲呢  






 

( 27-oct-2011 thu )

今朝又忍唔住再打去九巴熱線投訴呀   之前架車係 8:05 am 到站   咁尋朝架車就 8:02 am 到咗   不過我要等過馬路   所以送車尾   咁今朝就 8:00 am 到   咁預早 5 分鐘就最穩陣啦   點知架車 8 :12 am 到   咁即係點呀   d 時間咁唔穩定嘅   妳估係自己車鍾意幾時開就幾時開呀   番工時間黎家嘛   離哂大譜   我話上次投訴咗都仲未有人覆我呀   佢話報告未番   我話都好耐喇噃   之後佢話幫我跟跟 ~

食早餐嘅時候   8 卦走黎叫我   咁就一齊食啦   我咁啱又食唔哂塊麵包   比埋佢食   我就唔駛浪費啦 ~



菇場有 d 忙   但就唔駛急住做囉 ~   

Lunch 食低糖拿破崙   我好小 lunch 食呢 d 甜嘢   不過里奧大人又唔想食咁   唯有自己食囉 ~

放工去拎藥   之後番媽咪屋企食飯   今晚唔知點解突然之間好攰   食完好想瞓覺   次次去媽咪屋企食飯都好飽   今晚飽到連生果都唔食喇 ~


8 點半就同家姐一齊走 lu   打比里奧大人   佢啱啱放工   喺深圳番到屋企到差唔多 10 點   陰公 ~

番到屋企即沖涼   之後熨衫   鐘點依家唔黎架喇   所以好多嘢都會自己做番   好彩我都唔抗拒做家務   因為我鍾意屋企乾淨整齊嘛 ~

依家如果時間許可   我都會煮嘢比里奧大人食嘅   頭先買咗魚蛋   所以煮個出前一丁比佢食   等佢開心下   之後我會問佢開唔開心   再之後話無人會對你咁好   佢就會好感激咁講唔該哂架喇   係喎   我其實都好攰架   不過想里奧大人食得舒服 d   又唔駛一個人喺出面食咁慘   所以我先煮咋 ~




沒有留言:

發佈留言