2011年10月26日星期三

叙苑粉麵茶餐廳 @ 九龍灣 ( 26-oct-2011 )




( 26-oct-2011 thu )


今朝食通粉餐   已經走包同埋要小通粉   但都食唔哂添 ~

 


番到菇場就忙喇   因為尋日無乜點做嘢   今朝就要做番哂啦   做到 12 點先做完   woo   咁樣 d 時間過得好快   超充實呀 ~

Lunch time 唔係好餓喎   所以 1 點幾先食 3 塊朱古力餅   已經覺得好飽喇 ~



晏晝又忙忙地咁   所以又好快放工咁喇 ~

里奧大人今日上大陸   所以我今晚同家姐一齊去睇中醫   7 點開始睇   我又係血氣唔夠   佢話煲北芪當參會好 d   我地差唔多 8 點先走   因為又同個醫師傾下計咁囉 ~


家姐想掃街   所以陪咗佢食咗橙色果 d 生腸同腎   煎釀三寶同辣魚蛋   我食咗小小咋   因為我仲要陪里奧大人食飯呢 ~

同家姐一齊搭巴士   佢喺中途轉車番屋企   我就直接去九龍灣   里奧大人都差唔多 9 點幾到九龍灣   佢想食煲仔飯   所以去叙苑喇   不過無咁好食 lu   同埋 d 材料小咗好多呢   無計啦   咩都貴哂嘛 ~

沒有留言:

發佈留言