2011年10月29日星期六

豉汁排骨雙腸煲仔飯 + ABC 雜菜湯 + 雪梨茶 ( 29-oct-2011 )



( 29-oct-2011 sat )

今朝要拎中藥比家姐   家姐咁啱又要覆診   所以一齊食埋早餐喇   我食牛扒好鍾意食牛筋架   家姐話同媽咪食牛扒見到牛筋嘅時候   就會第一時間諗起我呢 ~


番到菇場當然無 mood 做嘢啦   明明諗住上網睇報紙   點知突然有嘢做喎 ~

家姐覆完診就去我屋企坐陣   等埋我放工食 tea   但我要陪里奧大人睇中醫   估唔到佢又陪埋里奧大人一齊過黎   咁仲好   唔駛再約黎約去 ~ 

經過美心就入去睇下有咩食   好耐無去美心食 tea   見到 d tea 都幾吸引   所以食埋先番屋企   不過 tea 嘅份量係好細   但張相嘅份量係好大囉   呃人嘅 ~

食完同家姐去惠康買嘢   次次同佢去超市都一袋二袋   佢話如果住附近   成日一齊買嘢就慘喇   我話如果住附近嘅話   樣樣買一份 share 就搞掂啦   唔駛樣樣買兩份   同埋佢依家好鍾意買嘢食放喺我屋企   之後上黎一齊食囉 ~

家姐差唔多 4 點幾就走喇   我就幫里奧大人煲中藥   又煲雪梨茶   又熨衫拖地   超充實呀 ~  
   
是日懶餐 - 豉汁排骨雙腸煲仔飯 + ABC 雜菜湯 + 雪梨茶

豉汁排骨雙腸煲仔飯
- 唔知煮咩好   唯有煮我認為完全無難度嘅蒸排骨啦   今次又扮煲仔飯   不過其實係假煲   因為我只用將煲好嘅飯放喺煲仔度   再將蒸好嘅豆樣排骨同雙腸放喺飯面   里奧大人笑住話 A 貨   問我點解唔整真正嘅煲仔飯   我話我只識 A 貨咋   同埋 A 貨製作唔簡單架   又要預備多個煲仔   又要擺 d 餸上去   用唔小時間架 ~

ABC 雜菜湯 - 本來想整粟米湯   不過驚太飽肚   同埋豉汁比較鹹   所以都係想飲 d 酸酸地嘅湯呀 ~   

雪梨茶 - 天氣乾燥   超市買鴨梨又平   $8.8 / 5 個咋   所以買黎煲雪梨茶呢 ~

沒有留言:

發佈留言