2011年10月5日星期三

榮記粉麵 @ 銅鑼灣 ( 5-oct-2011 重陽節假期 )

( 豬紅 / 豬腸 / 蘿蔔 / 米粉 )



( 春卷 / 雞翼尖 / 牛丸 / 河粉 )


( 5-oct-2011 wed )
今日係重陽假期   又放假一天   不過今朝同里奧大人一齊要 8 點 45 分起身喇   因為約咗媽咪同家姐飲茶   家姐車我地   所以要早 d 出門口   我多數會早 d 去等   好過一陣佢地停唔到車等人仲煩 ~
今日終於覺得人多好辦事喇   假期搵位飲茶最煩   好在我地三個去唔同酒樓等位   邊度有位就去邊到   今次好感恩又去另一間試下呢 ~
好似 10 點 15 分有位   以假期等位都算快架喇   所以真係好感恩呢   今個星期第 3 次飲茶   不過同自己屋企人飲就開心好多   因為會同佢地食 d 新嘢   同埋好多嘢傾   個口特別攰   個肚特別飽咁架 ~


( 蜂巢芋角 )


( 薑蔥牛肉角 )


( 醬王蒸鳳爪 )


( 鳳爪排骨飯 )

( 蝦餃 )


( 香茜牛肉腸 )


( 生煎菜肉包 )


( 鮑魚燒賣皇 )


( 上湯鮮竹卷 )


( 千層馬拉糕 )


( 紅豆桂花糕 )






食到 11 點 45 分就走喇   我同里奧大人就過銅鑼灣去佢舊同事屋企   佢舊同事屋企喺跑馬地比華利山   wow   我第一次去呢 d 豪宅架咋 ~



去到又係食嘢   不過我每樣食小小啦   唔係唔知做咩好呢 ~

( 薯仔沙律 )
( 冷麵 )


( 香草焗金沙骨 )


( 鹽焗雞肶 )


( 冬菇豬肉雲吞 )


( 恆香皮蛋酥 )


( 恆香老婆餅 )


( 恆香蛋黃酥 )


( 大量果汁   其實仲有 Pie & Tart 嘅什果撻同曲奇   網紋哈密瓜   巨蜂提子   士多啤梨   金莎朱古力   不過費時無啦啦走去影啦   好怪咁 )


食完又傾下計   4 點幾就走喇   落 Times Square 行陣   又係好多自由行   人都顛 ~
行到差唔多 6 點幾就去食車仔麵   家姐話好好食喎   係都要我地去試   又話排哂隊食架   不過我地咁早應該唔駛排隊囉   真係好感恩唔駛排隊   如果要排   里奧大人話會去南記   佢無耐性呀 ~
食完坐巴士番屋企   里奧大人居然話唔飽   不過我話好飽   唔會再陪佢食囉 ~

沒有留言:

發佈留言