2012年5月1日星期二

板長壽司 @ 九龍灣 ( 1-may-2012 )

蝦天婦羅壽司

安康魚肝軍艦


珍味廣島蠔壽司


芥末鮑魚軍艦 / 貝柱軍艦


一口帆立貝


加州卷


黃旗吞拿魚


金三文魚壽司


三文魚子軍艦

( 1-may-2012 tue )

yohohoho   又放假喇   超勁開心   我好易滿足架咋   嘩哈哈哈 ~


10 點半起身 lu   屋企附近嘅茶餐廳早餐時間做到 11 點咋   得番大快活係 11 點半   不過又唔想食   所以同里奧大人行遠小小食早餐喇 ~


番到屋企就整沙律   之後開機洗衫   里奧大人話想出去行下   近近地行 Mega Box 啦 ~



又係行咗 H & M 先   今次多收穫喇   我買咗 3 件衫   4 條褲   1 對鞋   1 件手飾   里奧大人買咗 1 件單西褸   4 件裇衫   試衫都試到出汗呀 ~

買完又行 Jucso 十蚊店   其實依家樣樣都已經 $12   但都好抵嘅   起碼用爛唔會心痛嘛 ~

行完都 3 點喇   去 Ikea Cafe 食嘢   排隊都排咗半個鐘呀   超勁多人   之後行 Ikea   里奧大人話好似行花市咁多人   所以我地買完香薰即走   此地不宜久留 ~






意式茄醬藍青口 - 好想食蕃茄醬   所以叫黎食  點知凍嘅 @.@


脆炸黃金雞翼 - 今次最正   熱辣 ^^


燒火腿配蜜汁意粉 - 我鍾意食呢 d 好林嘅火腿 ^^

薯條 - 凍嘅 @.@

去埋 Jusco 超市買嘢就走喇   次次去 Mega Box 都只係去 H & M   之後就 Ikea 同 Jusco 超市   因為次次去其中一站都已經買到一袋二袋   好難再行其他舖頭 ~

諗住坐免費 shuttle bus   不過都唔知龍尾喺邊   所以最後都係搭小巴算喇 ~

番到屋企已經 5 點喇   超攰呀 ~  

今晚唔駛煮飯   因為家姐約咗我地去板長   話想做會員喎 ~
食完就上黎食沙律   又叫里奧大人幫佢 download game   再坐陣就走 lu ~

沒有留言:

發佈留言