2012年5月31日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 31-may-2012 )

蒜蓉蒸蝦


蒸青斑


黑椒牛仔骨


炒通菜


青紅蘿蔔粟米江瑤柱蠔豉瘦肉湯


妃子笑


皇帝蕉 / 芒果

( 31-may-2012 thu )

之前喺巴士站識到位太太阿姐   咁佢話養魚無用泵   所以我又學下養魚   不過原來都係有泵好 d   我尋日等車又見到佢   傾開養魚 d 嘢   佢話要有水草架   咁我話下次去買   佢話比 d 我   佢有好多   我話唔駛啦   星期六會出去買   點知今朝佢比咗 d 水草我呀   我好開心呀   佢咁有我心 ~

今朝食麵餐   超級飽呀   無啦啦覺得好脹胃咁 ~   


晏晝食穀麥片 + 麥精   因為早餐食得太勁呀 ~



里奧大人今日唔駛上大陸   不過我都會去媽咪屋企食飯呢 ~

唔知點解   次次一番媽咪屋企   就會覺得特別快肚餓   可能知道有自己鍾意嘅餸菜啦 ~

番到媽咪屋企第一件事多數飲一大碗湯   食埋湯渣已經飽咗 7 成   所以次次都係食兩啖飯   最主要食餸呢 ~

今晚同家姐坐到 8 點半就走人 lu   因為佢次次係都要等埋我上車先走   咁我都唔太夜走喇   有時要等 10 分鐘先有車架   但有時又好快有車 ~

咁啱里奧大人又到咗九龍灣   所以陪佢坐啦   難得茶餐廳有卡位坐 ~

沒有留言:

發佈留言