2012年5月25日星期五

蜜糖焗雞翼 + 司華力腸 + 出前一丁 ( 25-may-2012 )



( 25-may-2012 fri )

yo   happy friday 喇   好似眨眼就到星期五咁   唔錯唔錯 ~


菇場靜啦   靜到我都想瞓 ~

晏晝去萬寧買嘢   之後再買冷麵番菇場食   咁就已經 1 點幾 lu ~


今晚煮飯喇   好似好耐無煮咁   里奧大人又上咗大陸   我可以多 d 時間預備 ~

抖咗幾日   n 樣嘢未做過呀   所以番到屋企解凍雞翼就即開機洗衫   熨衫再抹嘢   搞掂哂就等埋里奧大人番黎先開餐   今晚算好啦   9 點幾有得食 ~

是日懶餐 -
蜜糖焗雞翼 + 司華力腸 + 出前一丁

蜜糖焗雞翼
- 超方便又好味   里奧大人問點解唔似出面街食咁樣一絲絲蜜糖喎   我話無心機睇會好易燶   所以我唔會整到咁   食就食   唔好咁煩 ~

司華力腸 - 家姐訂比我架   我超鍾意食腸   不過唔可以食咁多呢 d 加工嘢 ~ 

出前一丁 - 里奧大人話食麵喎   我話其實煮麵煩過煮飯   不過都會煮嘅   唔好晚
食就得架喇 ~

之前覺得手機上網真係無咩用   因為我番工可以上網嘛   依家覺得手機可以上網係非常之有用   因為想同老友幾時傾計都得   或者就咁 send 個 icon 就知我做緊咩   超方便 ~  

沒有留言:

發佈留言