2012年5月29日星期二

魚香茄子 ( 29-may-2012 )


( 29-may-2012 tue )

又係天陰陰   真係好想瞓耐 d 呀 ~


無咩胃口   食奶醬多算喇 ~


呵呵   好彩都忙忙地   hea 多陣就 12 點   可以叮飯   行下無咁悶 ~

依家帶 lunch box 喇   無計啦   懶得出去食   同埋好怕食茶餐廳 d 餐   太大份喇   同埋我唔想飲杯嘢   我覺得一日一杯已經好足夠   食唔哂又浪費   但夾硬食又辛苦   但叮叮又唔可以成日食   炒米粉又驚食到厭   所以都係帶 lunch box 算喇 ~


yo   終於放工   感恩菇場附近有新開線嘅小巴線可以番到屋企   同埋又可以到街市門口   咁就最好啦   車費又平過巴士   其實時間就同搭地鐵差唔多   地鐵最平   不過我唔鍾意搭地鐵感覺   行上行落   同埋又要行一段路先到   唔買餸都 ok   買餸就唔好喇   因為我鍾意快買快 d 番屋企預備 ~
  

里奧大人上咗大陸開會   差唔多 9 點半先番   所以我又食先   之後沖涼再熨兩機衫   超攰呀 ~ 
  
是日懶餐 - 魚香茄子

魚香茄子
- 買 2 條大茄子   啱啱好 $10   又可以搭多條蔥   依家真係唔係度度有得搭蔥架   今次醬汁又係自己調   只係用甜醬 + 辣豆辦醬   估唔到里奧大人話好好味   但就甜咗 d   辣番小小仲正喎   不過我話驚佢太夜食   唔想食得太刺激   等下次早 d 食嘅時候就可以加埋指天椒   應該更惹味 ~

沒有留言:

發佈留言