2012年5月2日星期三

鮑汁螺片扒生菜 + 印尼撈麵 ( 2-may-2012 )




( 2-may-2012 tue )


woo 終於番工啦   超勁唔想起身呀 ~

早餐食餐蛋治   之前媽咪叫我自己整早餐   我話唔好搞   食完又要洗   假期又話啫 ~


hea 到 lunch time   行一陣再買酸辣米線番菇場食   幾個同事見到碗米線都話好辣   其實唔係好辣咋   因為我叫中小辣呢 ~


晏晝要去執倉呀   我阿 head 都落手落腳搬   8 卦同幾個男同事又幫手   不過一定要有男仔囉   唔係點搬喎 ~

搞掂哂都已經 5 點幾   都唔錯喎   坐一陣就可以放工 ~

攰呀   煮 d 簡單嘅   就咁去超市買個生菜就番屋企喇   番到屋企又開始勞動啦   浸好菜就開機洗衫   拖地   食完抖陣就沖涼   之後再熨衫   里奧大人差唔多 9 點先放工   咁我熨完就煮麵比里奧大人食   時間啱啱好 ~

是日懶餐 -
鮑汁螺片扒生菜 + 印尼撈麵

鮑汁螺片扒生菜
- 呢個餸好味又簡單   但唔可以成日食   我覺得罐鮑汁螺片成 $33 都幾貴   罐頭咋   我買 $33 排骨有排食   話哂都無防腐劑吖 ~

印尼撈麵 - 阿表送比我架   我都幾鍾意食撈麵   因為唔會食到出汗嘛 ~

沒有留言:

發佈留言