2012年5月11日星期五

住家飯 again @ 媽咪屋企 ( 11-may-2012 )

茄汁煎立魚


勝瓜鮮魷

苦瓜燜排骨


蓮藕豬肚蠔豉湯


蜜汁櫻花蝦


士多啤梨蛋糕 @ Panash

( 11-may-2012 fri )

Happy Friday 喇   超開心   所以食麵餐   爆肚感覺真係唔錯   好滿足 ~


菇場有 d 嘢做   所以 d 時間過得都幾快   好快 lunch time   今次食埋最後一個日清叮意   又係超開心   因為唔會再買呢個牌字嘅叮意 ~


woo   m 下又到放工喇   今晚里奧大人本來要聽講座   後尾太忙唔去聽   但我應承咗媽咪番屋企食飯   所以我都照去   反正次次我食完番到屋企   佢都係啱啱放工 ~

星期日就係母親節   我唔會正日食飯架   搶錢嘅   又多人   我地多數之後先食   不過咁   我放工都去咗 Panash 買個蛋糕仔作為母親節小小禮物   個個都有得食最好啦 ~  

家姐訂咗日本嘢食   咁啱我今晚又番媽咪屋企   咁我可以自己拎走   家姐又笑口噬噬講   次次 d 同事見佢急急腳走就話今晚係咪 "貴賓" 黎食飯   做咩尋晚番完今晚又番   哎丫   不過有 d 又會跟家姐咁叫我   都幾得意   好似識得咁 ~  

今晚同家姐坐到 9 點先走   我番到屋企即開機   沖埋涼   里奧大人就番喇   又買 KFC   食得好滋味呀下   食完就 share 食家姐買比我嘅紅豆芝士餅   好新鮮架   家姐話上年買 $10   之後無開好耐   依家開番已經加到 $15   佢 d 同事搶住買添呀   誇張到呢 ~



紅豆芝士餅同 I-phone 差唔多 size   如果一個人食都好漏下

沒有留言:

發佈留言