2012年5月27日星期日

Riso Café @ 九龍灣 ( 27-may-2012 )





( 28-may-2012 sun )

今朝 9 點 15 分起身   食完早餐就番主日學之後再崇拜   今次里奧大人朋友又黎咗   好在唔駛一齊食 lunch   因為實在大把嘢未做呀   食一食又無咗兩個鐘   我情願快快手執好哂嘢好過 ~ 


去完百佳買生果就番屋企陣 hea 陣就去食 tea   食完就即番屋熨兩機衫先   之後又執執執   估唔到又執好埋個廚柜   呢下最開心   執呀執   好似執一世都未執完咁   里奧大人又無幫手   掛住睇之前買落嘅書   因為我話妳唔睇就即掉   所以佢快快趣睇完即掉   所以佢係無幫手執嘢 ~ 


終於執到我有 d 火喇   我話放棄唔執喇   就算有人黎都由得 d 嘢周圍放算數喇 ~ 

呢兩日執嘢好攰   又唔多舒服   都係出去食飯好 d   唔夠精神好鬼易病 ~

食完番屋企又執啦   里奧大人知驚主動執喇   不過執佢自己果 d   因為我話我次次一執好有空位   佢就會即刻擺嘢   明明唔係擺果度都擺   我話我真係無心機執   執完又擺   執完又擺   之後見到仲有件抓毛同厚褸未洗   我發火啦   我話呢 d 咁厚衫都唔係依家着啦   佢就話之前着   咁我仲火   依家仲掛喺度   天氣唔好先黎洗   一世都未乾啦   同埋問題係洗一件厚褸會佔咗半機位家嘛   咁又要將本應洗嘅衫遲 d 洗   沒完沒了啦   痴線   其實我執嘢洗衫真係完全無問題   但你唔好咁丫嘛   以為執嘢好簡單   雖則我係亂中有序   但大佬呀   我執嘢都要用時間架 ~

沒有留言:

發佈留言