2012年5月6日星期日

板長壽司 @ 九龍灣 ( 6-may-2012 )

油甘魚 ( 黑松露醬 ) 壽司 x 2


油甘魚 (柚子) 壽司 x 2


一口帆立貝


珍珠廣島蠔壽司 x 2


三文魚壽司


蝦天婦羅


醬燒三文魚骨膠


牛肉鮮茄湯烏冬

( 6-may-2012 sun )

今朝同里奧大人 9 點 15 分起身   食完早餐就番主日學   之後崇拜喇 ~  


崇拜完畢都差唔多 1 點幾 lu   即番屋企   因為里奧大人話好攰   想瞓喎 ~

佢瞓覺   我就熨衫啦   2 點半佢就醒喇   諗住去太興   又要等位   去金加利同椰林閣又要等   最後都係去大家樂算喇 ~


食完番屋企   里奧大人做公司嘢   我就執換季衫   執咗個幾鐘   好感恩呀   算好快搞掂架喇 ~

執完都 5 點幾喇   里奧大人去跑步   我唔去喇   執完嘢好攰 ~ 

今晚約家姐去板長   食食下飯比比中銀紀念鈔我地睇   不過得 2 張   如果係 30 連就更好啦   食完就上屋企食雪糕   9 點走人   我都即沖涼喇   真係好鍾意沖完涼嘅感覺呢 ~
  



沒有留言:

發佈留言