2012年5月7日星期一

金拇指米線 @ 九龍灣 ( 7-may-2012 )

我嘅雞翼酸辣米線 ( 1 辣 ) - 我唔太鍾意呢 d 酸辣   但我覺得越食越辣咁   好在無叫 3 辣   唔係人都顛 


配料有芽菜 / 酸菜 / 花生 / 芝麻 / 芫茜


里奧大人嘅雞翼重慶米線 ( 小辣 ) 配料有炸菜肉絲 / 芽菜 / 酸菜 / 花生 / 芝麻 / 芫茜 - 里奧大人要試新嘢   我無試咩味呀   不過佢話食落都幾辣


 蠔油菜心 - 好新鮮 "爽脆" 啦

( 7-may-2012 mon )

上個星期差唔多每晚都接近 12 點先瞓   但瞓到差唔多天光起咗身又好難瞓番咁   咁諗住第晚早 d 瞓   但又無睡意喎   今日係星期一   終於黎料   沖完涼都覺得好眼瞓咁 ~

早餐食腿蛋治 + 咖啡   嘆下報紙   不過越睇越攰   哈哈 ~


菇場忙咗陣就無嘢做啦   幾難先等到 lunch time   又係出去買炒米粉   今次試下食粉果   都 ok 啦   不過食完呢個 lunch   個胃就唔多舒服咁喇   下次都係唔食粉果 ~


超級眼瞓呀   簡直 dup 低頭就瞓得着呀   好在 8 卦得閒陪我 m   唔係暈都似 ~


放工去尖沙咀睇中醫   又係等到 7 點半先有得睇   睇完諗住 join 埋里奧大人搭地鐵番屋企   點知佢無啦啦又比人捉住   同唔到佢一齊搭車 lu ~

今晚試新嘢   就係食酸辣米線喇   不過我就唔太鍾意呢 d 酸辣囉   但都要比多次機會佢   就係試麻辣米線同小食呢 ~
    

沒有留言:

發佈留言