2012年5月5日星期六

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 5-may-2012 )

皮蛋豬骨粥

叉燒炒生麵


糉 ( 外賣 )


菜心炒鯪魚肉

花膠雞湯



( 5-apr-2012 sat )

尋晚成 1 點先瞓   所以今朝 8 點先起身番工   8 卦打黎約食早餐   我差唔多 8 點 45 分先到   我一坐低就同佢講   佢食完可以走先   因為我唔想食得咁急   不過佢都等埋我 ~  


阿 head off 呀   發達喇   hea 住上網等放工 ~

里奧大人今日要上佢家姐屋企等人裝線   又要教佢 Ipad 點用   我話我唔咁快去架   咁悶   所以我就約媽咪飲茶喇   食下抖下傾下都 4 點 lu ~

海蜇



炸bb鴿


煎堆


高湯水餃


山竹牛肉


薑蔥牛柏葉


腐竹雞蛋糖水

飲完媽咪就去做運動   我就番媽咪屋企瞓下   正想瞓嘅時候   家姐突然開門   我同佢個樣都好驚   因為佢唔知我會喺媽咪屋企   我又唔知佢會番黎   所以一齊講咗句 " 妳做咩番黎嘅 "   係同一語氣同一說話   我覺得好搞笑   之後又問我食唔食榴槤   不過我真係食唔落 ~


同家姐一齊行落去搭車   之後就分道揚鑣喇   我都差唔多 6 點先去到里奧大人家姐屋企 ~

6 點 45 分開飯   今晚我話想食粥同炒麵   好在真係有粥咋   唔係我根本食唔落 ~

差唔多 8 點幾就打的走人喇   番到屋企幫埋里奧大人一齊做 table   每人一部腦   佢講我打   唔好講笑   一齊做真係快好多呢 ~

10 點搞掂哂   之後佢就做分析   咁我幫唔到佢啦   所以我就睇電視睇雜誌   me me 摩摩 12 點先瞓 ~
  

沒有留言:

發佈留言