2012年5月21日星期一

蒜頭豆豉蒸排骨 + 菠菜 ( 21-may-2012 ) + ( 22-may-2012 S/L )




( 21-may-2012 mon )


尋日忙足成日   攰到隻積咁   勁想唔番工呀 ~
 

早餐食飽 d 精神 d   飽 d 精神 d ~ 


好攰呀   lunch time 第一時間瞓覺   瞓到 1 點起身   食完拿破崙又再瞓   瞓到 1 點 40 分   個肚谷住谷住好辛苦   原來真係每月一到   唔怪得咁攰啦 ~


個肚有小小唔舒服   不過都應該有胃口食飯   最緊要係尋晚買咗 d 餸嘛   無理由唔煮咁浪費嘛   所以番到屋企即煮   食完就沖個超熱水涼   好舒服呀
 ~
 

是日懶餐 -
蒜頭豆豉蒸排骨 + 菠菜

蒜頭豆豉蒸排骨
- 無難度嘅餸   個人唔多想煮同埋唔多舒服   最好就整呢個餸喇 ~  


菠菜
- 之前諗住整金銀蛋菠菜架   依家唔駛諗啦   最緊要快呀 ~


里奧大人差唔多 8 點就番到屋企   佢好驚訝我煮到又食到呢   不過我好攰喇   9 點幾就入房瞓 lu ~


( 22-may-2012 S/L )


個肚都痛痛地   不過又無之前咁痛   但瞓得勁差啦   所以請假 ~


book 咗10 點 15 分睇醫生   但 10 點 45 分先有得睇   睇完又番屋企沖個熱水涼就瞓 lu ~


本來里奧大人今朝都想請假陪我   不過無帶電腦火牛   所以都要番工   之後 1 點幾打黎問我食咩   原來佢請假番黎陪我   買嘢比我食   不過我都無胃口食嘢啦   一路瞓到 4 點幾就醒 lu   好感恩個肚都 ok 啦 ~
  

今日好涼呀   唔駛開冷氣都好舒服   呢日天氣真係超級正呢 ~
 


我都係無胃口食嘢   所以里奧大人買車仔麵番屋企食   我又係瞓下睇下電視咁呢 ~

沒有留言:

發佈留言