2012年5月13日星期日

日月星 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 13-may-2012 )

菠蘿咕嚕肉


椒鹽炸鮮魷


沙爹金菇肥牛


蒜蓉炒菜心

( 13-may-2012 sun )

里奧大人尋晚瞓覺前都講話呢排好攰   可能番唔到教會   如果唔係我肚餓   11 點叫醒佢   佢應該起碼瞓到 12 點幾呀下   不過都唔可以瞓咁晏啦   媽咪同家姐一陣上黎打牌嘛 ~  


快速梳洗就去大家樂食早餐   食下傾下   佢話佢廠 d 女同事好嗲   有次佢隔離個男同事用 speaker 同廠嘅女同事講公事   但個女同事嗲度呢  個男同事叫 Eric   個女同事就會 " Eric 哥....柯...." 個哥字拉長講起碼 2 秒   Eric 又好輕挑咁應佢   里奧大人話聽到無管動   我覺得係姣婆遇着脂粉客咁囉 ~

食完里奧大人就去買 Iphone card   我就去惠康掃貨   見到個麻甩佬揀香蕉   每梳拻最靚果 2 隻   呢 d 人自私衰格到無朋友   企喺佢隔離個女人都望一望佢  我覺得呢 d 多數發生喺 d 阿婆身上   估唔到發生喺男人身上   有個女仔都見到   好鄙視佢呀   我今次買下買下又好多嘢   之後都係叫里奧大人幫手拎   因為真係好鬼重呀 ~  

番到屋企即沖涼   抖陣都已經 12 點 45 分喇   媽咪上黎先   之後家姐又上埋黎   即開枱啦 ~  



其實今日我好開心呀   因為係里奧大人主動提出同媽咪家姐打牌慶祝母親節架   仲比咗利是比媽咪   本來佢星期四約朋友今日探 bb 架   不過我話晏晝同媽咪飲茶慶祝母親節   但媽咪居然話人多唔飲   我都諗住去探 bb 啦   但里奧大人就話約媽咪黎屋企打牌慶祝   我就更係完全無問題啦   我最開心就係見到屋企人嘛 ~

差唔多 3 點就食 tea   食完又打 ~  

吉列豬扒 / 薯條


沙爹牛肉包


干炒三絲意粉

打到 7 點就叫外賣   8 點有得食   好快喎   但點解我上次叫一個炒米要半個鐘嘅   唔通今晚母親節   所有人都出街食唔叫外賣 ~ 
食完都 9 點喇   我同家姐送埋媽咪搭車就去超市買嘢喇   家姐見到我買咗沙甸魚都幾平   所以佢又買   有 95 折嘛   不過家姐一入超市第一句就話如果我地一齊住就好唔掂   咁買法真係有錢買都無地方擺呀 ~

沒有留言:

發佈留言