2012年5月30日星期三

金拇指米線 @ 九龍灣 ( 30-may-2012 )

我嘅豬潤麻辣米線 ( 2 辣 ) - woo   ok 喎   味道比我想像中好   咁第時唔駛特登去譚仔食 lu   不過下次會要 4 辣   都係辣 d 過癮 d ^^


里奧大人嘅牛肉 / 豬軟骨酸辣米線 ( 1 辣 ) - 我發覺佢自己去完馬來西亞之後   食辣勁咗咁呀   佢話下次會叫 2 辣都應該無問題   以前佢咩都話咗驚辣先架   依家佢有時食得仲辣過我呢   正 ^^  

菜心 - 今次好好多喇   因為係熟   上次真係好似無淥過咁架


炸餃子 - 超想食囉   講咗 4 次   不過里奧大人話驚食唔哂   所以唔敢叫   但佢話知我真係好想食   因為講咗好多次   哈哈   味道就無咩特別   因為我純粹係超想食炸嘢嘅啫

( 30-may-2012 wed )

yo   星期三喇   天氣唔錯   心情都好好 ~

無啦啦好想食麥記呀   所以行番轉頭食 ~


菇場靜   所以依家訓練自己打 keyboard 細聲 d   不過都幾難   好記得舊同事話見工時   好似要睇一分鐘可以打幾多字   佢話入到房聽到 d 打字聲好似槍林彈雨咁樣   我覺得佢形容得好搞笑   之後我就開始留意人打 keyboard   里奧大人又係打得好鬼大聲   仲好大力咁打   不過我發覺自己都打得好大聲   因為菇場實在太靜嘛    同埋如果同老友 m   簡直忘我境界好投入咁打   都無留意原來 b lee ba la 好大聲咁呢 ~

好快到 lunch time 喇   今次都係帶 lunch box   不過食完好滯   食飯真係好滯   下次都係多餸小飯算喇 ~

飯氣攻心   要飲咖啡添呀 ~

放工即走喇   因為趕住睇中醫   好感恩今次好快睇完   同埋好感恩里奧大人又差唔多喺大陸番到黎   佢話想食米線   不過驚我唔想食   因為我話呢間酸辣唔好食   但我話會試麻辣米線嘛   估唔到真係有驚喜呢 ~

沒有留言:

發佈留言