2012年5月17日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 17-may-2012 )

白灼蝦 


黑椒牛仔骨


蒸馬友


炒菜心

當參紅棗瘦肉生魚湯

芒果 / 橙



( 7-may-2012 thu )

尋晚瞓到半夜   喉嚨勁痛呀   諗住唔番工   不過 8 點醒咗又覺得喺屋企都應該唔會瞓覺果隻   所以食完早餐就去睇醫生喇 ~


9 點開診   好感恩我等咗 4 個就到我呢   一入醫生房   醫生用好奇怪嘅眼光望咗我好耐   之後又問我每月一到幾號   我答完佢之後   佢話我面青青   塊臉好青   我估佢以為我每月一到失血過多   嘩哈哈   今次又係淋巴腫咗   次次都係咁嘅 ~
 

睇完醫生番菇場 lu   好在無嘢做   因為食完藥   無耐覺得好眼瞓   可能有咳藥水啦   但又無寫明此藥可使人昏昏欲睡噃 ~ 


買定麵包做 lunch   懶得行呀 ~   


嘩   好鬼眼瞓呀真係   今晚去媽咪屋企食飯   咁都好   唔駛煮有啖住家飯食下 ~


同家姐 8 點半一齊走啦   咁啱里奧大人又放工走人   叫佢食埋嘢先番黎香港   唔係又 10 點食   真係餓壞呢 ~

沒有留言:

發佈留言