2012年5月20日星期日

大快活 @ 九龍灣 ( 20-may-2012 )




( 20-may-2012 sun )

嘩   今朝起身見到缸魚 d 水好濁   有條魚仔仲升咗仙添   好驚呀   所以決定食完早餐   番完主日學就即飛出旺角買過濾器喇 ~


我地格價先買嘛   間嘢 d 人又係無禮貌   問佢點用   佢好惡咁話 "咩呀 ?! 就係咁咁咁咁用囉"   之後我地放低即走   都痴鬼線   幾平都唔會幫襯佢呀   之後去到另一間   招呼幾好呀   主動問妳要 d 咩   又教我地用   所以喺佢度買咗過濾器   硝化細菌水同網   之後再周圍行下   又買咗 d 石春同水種植物就番屋企喇 ~

前晚發現不織布衣柜爛咗條通   所以又要去買個新嘅   里奧大人就番屋企先   我就去超市買餸   好鬼忙呀 ~


里奧大人番到屋企好細心整缸魚   之後再去買泵   我就整其他嘢啦   咁佢整完就要幫手整個衣柜   依家 d 嘢真係差哂   個柜整完入房   擺好番哂 d 衫   以為了咗一件心事   點知我坐喺床尾同家姐傾電話   聽到後面勒..勒..勒聲   一望   原來成個柜塌落黎呀   嚇到我叫啦   里奧大人反而唔驚我叫   話我日日亂叫喎   反而家姐就驚喇   因為唔知發生咩事嘛 ~

唔理喇   食完 tea 先   要比自己冷靜一下呀   食完就等家姐車我地拎冬天衫去舖頭   之後就各自番屋企喇 ~


oh   要收拾殘局喇   之後即打去退貨呀   好感恩有得退呢   順便睇埋衣柜   不過唔啱心水 ~

番到屋企望一望鐘   原來已經 6 點半啦   我話煮飯喇   但里奧大人想去 Ikea 睇柜   所以叫我唔好煮   快快食完去 Ikea 呢 ~

又去大快活食算喇   最緊要夠快   食完再搭小巴去 Mega Box ~

好感恩買到個掛衣架同埋一個柜   為咗缸魚而買一個柜   妹仔大過主人婆 ~

買哂要買嘅嘢   個人都安樂哂啦   里奧大人又去睇 backpack   又買到個合心水喎   我又買到泳衣   仲要原來今日係感謝日有 95 折   好開心呀 ~

今次又係坐小巴番屋企   番到屋企即執嘢啦   之後沖涼   食埋榴槤就熨衫   都 11 點幾   hea 多陣就瞓 lu ~




沒有留言:

發佈留言