2012年5月10日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 10-may-2012 )

黑椒牛仔骨


白切雞


蒸立魚


炒通菜


炒紅蘿蔔絲


蓮藕豬肚蠔豉湯


山竹 / 蘆菇 / 龍眼

( 10-may-2012 thu )

星期四 lu   都係果句   星期尾就最開心 ~  

今朝好感恩   因為去到巴士站啱啱有車   所以 8 點 10 分就到菇場附近 lu   早餐食奶醬多   唔知點解   呢排食完每餐個胃都唔舒服   好驚食嘢   但唔食又無可能   食完差唔多 8 點 40 分   8 卦就打黎話黎食早餐   佢食得超快   所以唔駛驚遲到 ~


做完又停   停完又做   咁樣都唔錯   望下個鐘都 lunch time lu   今日有 lunch box   係食番前晚嘅蕃茄意   真係唔識預份量   不過咁   預多好過預小嘅 ~

里奧大人上大陸   我又番媽咪屋企食飯 lu   坐到 8 點半就走喇   因為阿信屋會員買滿 $300 有 75 折   要去阿信屋掃貨   同家姐一齊都好開心   因為佢咩都笑咗先   其實有時 d 嘢真係唔好笑   不過佢笑得好衰   所以先覺得好好笑   好似今晚走嘅時候   無啦啦落好大雨   我話好大粒   佢無啦啦已經笑   我以為係因為我拖住佢行去避雨   點知原來係無瓦遮頭   之後我又話 d 雨好大粒好密   佢又喺度笑   我終於忍唔住問佢笑咩   佢話我用 "大粒" 形容 d 雨好搞笑   暈 ~

買完都差唔多 9 點幾喇   一齊搭車走人 ~ 

今晚好嘆   因為 d 衫未乾所以唔駛熨   沖完涼就睇電視   里奧大人就差唔多 10 點先番到   陪佢睇下電視   me me 摩摩又到 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言