2015年8月2日星期日

麻酸樂米線專門店 @ 九龍灣 ( 2-AUG-2015 )

我嘅米線套  


里奧大人嘅米線套餐


呢個麻辣汁餃子好味呀


Ivy 嘅米線套餐   麻辣沖紅薯粉   佢最鍾意食辣嘢   我一話呢度 d 辣椒油好辣   佢即"北"一更   好似家姐呀   哈          



Jack 嘅米線套餐   佢就食得好清



( 2-AUG-2015  SUN )

好感恩呢幾日都係一覺瞓天光   今朝其實可以 10 點先起身   不過我 9 點 15 分都醒咗   咁就起身食早餐喇 ~

丫   諗住早 d 起身食早餐   點知份早餐要等半個鐘   食完番屋企抖陣   11 點就出門口   今朝做司事   要早 d 番教會呢 ~


魚柳好厚身   但配埋甜甜地嘅蛋黃芥辣醬就好漏囉   我都係鍾意他他醬多 d 


太興嘅火腿通粉真係細碗到不能再細



崇拜完畢都 1 點   今晚約咗 Ivy 兩公婆食飯   所以番屋企抖陣    2 點去旅行社拎資料   再去食埋嘢呢 ~   

個天空畫到花哂   哈哈



八爪魚丸 + 炒麵   好似 $34   


我要食黃蘿蔔壽司   呢盒 $18   家姐成日叫我買 1 條黃蘿蔔仲抵啦   但我話點食得哂喎   同埋小食多滋味呢   


番到屋企都 4 點   時候過得好快   係時候的起心肝放好 d 女人嘢   買咗個幾月架喇   仲放喺袋度   都唔願放入柜   太懶喇 ~

Innisfree Green Tea Balancing Lotion ( $135 )
Collagen Voluming Cream 膠原蛋白面霜 ( $78 ) 
Innisfree Eco Safety No Sebum Sunblock SPF35 PA+++ 有機控油防曬霜 ( $108 )


Pumpkin Sleeping Pack ( $160/支   買一送一 )  


Beauty People Fun Fun Bubber GGum Mascara ( Long Lash ) 長效防水睫毛液 ( $88 )



The Choute One Kill Lip & Eye Remover 眼唇卸妝液 ( $58 )



Mask ( $58/10張 )   超抵   所以咩都試 d  



唇彩 ( $70/支   買一送一 )   因為個公仔好得意   所以買黎試下   



抖陣就燜定聽晚嘅餸   搞掂哂又要出門口   因為約咗 Ivy 5 點半喺麻酸樂   今日成日出出入入咁   好攰呀   哈 ~

食完都 6 點幾   要即去教會聽研經會喇   7 點至 9 點   印象最深刻係講到   唔好諗住改變人   咁不如試下為對方改變自己   生命影響生命嘛   咁當然唔係咩都就哂佢啦   始終自己都有底線家嘛   佢講咗一個自己經歷嘅個案   唔好迫對方做一 d 根本做唔到嘅嘢   反而比佢發展自己所長   到最後都成功咗   聽到真係好開心   好感恩呢 ~

今晚遲咗小小先結束聚會   所以番到屋企都 9 點半   沖埋涼    食埋生果   睇咗陣 "急診 "   11 點半瞓喇 ~ 

星期四晚喺媽咪屋企拎架   估唔到咁鬼甜   唔怪得媽咪唔捨得比我拎走啦   哈


   

6 則留言:

  1. 哇哈哈,榴莲即没收!不能吃啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食哂落肚啦 難道妳。。想。。我 x 比妳嗎 ?! 嘩哈哈哈哈哈

      刪除
  2. 回覆
    1. 嘩哈哈哈哈哈哈哈 呢家嘢 妳同老豬玩啦下 ~~~~~

      刪除