2015年8月5日星期三

文記傳統車仔麵茶餐廳 @ 九龍灣 ( 5-AUG-2015 )

$12/4件 - 家姐叫咗尖椒 / 豆腐 / 魚蛋 - 魚蛋勁難食呀   以前就算唔係新鮮炸起都有 d 煙煙韌韌感覺   依家食落係霉嘅感覺   恐怖    


腸粉燒賣雙拚 ( $15 ) - 腸粉都幾滑   但 d 豉油好似黑醬油   好杰身   所以好漏   我都係鍾意甜豉油多 d  


蘿白 + 豬腸 + 豬皮 + 粗麵 ( $30 ) - 如果無辣汁   個湯底係完全無味   同埋 d 豬皮好似益益地 @@      


( 5-AUG-2015  WED )

今朝里奧大人鬧鐘響咗之後   我都可以即時瞓番   感恩感恩 ~

餓呀   早餐食芝腿治   好似好耐無食咁 lu ~


菇場忙咗陣   9 點幾家姐打黎   話復康姑娘話媽咪氣速要入院   其實尋晚已經速啦   又係依家先入   麻鬼煩   同埋佢根本就係攞黎搞   一早唔應該出院啦   出出入入   個個都辛苦   真係覺得坐車探妳   喺醫院坐喺度陪妳唔駛精神體力時間咁   所以我同家姐都講到慶合合呀 ~

好啦   我都唔再咁勞氣   要比自己開心 d   同冰姑呻完就算   反正講唔聽   我無理由日日都咁激心家嘛大佬   所以由佢吧   鍾意點就點   但唔會唔理佢   不過都唔好 "過份緊張" 佢喇   結果只會係我自討沒趣呢 ~

Lunch time 未餓   所以去 759 同萬寧買嘢先   之後收到工人嘅 sms   話媽咪住幾樓幾號床   原來佢都 send 咗比家姐   佢真係好細心   不過我覺得好搞笑   send 比一個咪得囉   唔好嘥錢再 send 多個嘛 ~   

立一立以為係包軟糖   哈哈   再望清楚 d   原來係 Jel Ball


好喇   去買酸辣米線喇   番到菇場已經 1 點   要快 d 食咯   呵 ~

今次一路行一路 fing 得太犀利   好在無漏 d 湯出黎咋


最搞笑係阿齋經過我個位   串串共話 "乜妳唔係尋晚煮飯咩 ?!"   我話抖下都得啩   之後佢話我尋晚同佢講話放工準時走   趕住番屋企煮飯喎   嘩哈   係喎   我完全唔記得自己講過 d 咩添   丫   真係老人痴呆開始了 ~~~~~~~~~~

放工去探媽咪啦   6 點 20 分先去到醫院   咁啱見到醫生   佢話媽咪都係心衰竭同氣速   加上出院之後咁快又入院   所以要調教 d 藥囉   其實我想講係媽咪自己要求出院   所以唔應該話咁快又入院囉   哈 ~

一入去就見到媽咪食蘋果   咁都 ok   同埋佢話條氣好過今朝   咁工人都話呼吸好過今朝   之後工人無啦啦同我講話好驚   但我成日覺得佢 d 語氣同表情好搞笑   咁我問佢驚咩呀驚 ?!   佢話原來媽咪尋晚 1 點肚屙   屙咗 3 次   嚇到佢都唔敢瞓   驚媽咪有事 ~

之後今朝量血壓   話媽咪血壓係 159   咁佢好驚啦   再量都係 149   好感恩咁啱復康姑娘 9 點黎到   姑娘叫工人再量多次   應該係睇工人有無量度   因為有時位置唔啱   數字都會有出入   一量又係 159   咁姑娘話要入院喇   媽咪好奇怪架   只聽姑娘講   所以我成日無咁好氣就係咁解 ~

里奧大人 7 點幾打黎話已經番到香港   咁我叫佢自己食啦   我未餓嘛 ~

咁家姐咁啱又到咗   我同佢講話今晚食個米粉就算喇   唔係咁餓   之後家姐個樣好慘同埋好愕然話 " 妳今晚唔係同我食咩 ?! "   我話 "吓   我有話同妳食咩 ?!"   佢話喎   尋晚傾電話時   話如果媽咪唔出去食飯   咁我地買嘢比媽咪同工人食   之後我地就去食其他嘢   嘩哈   我又真係咁講架喎   今日真係痴咗線   講完 d 嘢完全唔記得   真係唔可以成日咁激氣   激到咩都唔記得哂   哈 ~

家姐同同事 share 呢包薯片   所以家姐又比我試下   我覺得麻麻地好味啫   可能我唔係咁鍾意食甜味嘅薯片   我食咗 1 塊已經覺得 有 d 漏   呢包薯片仲炒到 $75   我覺得真係一 d 都唔值囉

                                  
7 點 50 分要走喇   唔係等 lift 有排等 ~

家姐想去文記   咁去啦   咁啱我之前都諗住去文記食煎釀三寶   但依家 d 魚蛋好鬼難食   應該都唔會再有想食嘅感覺 lu ~

食食下里奧大人打黎話一陣食雪糕   咁好啦   之後隔咗陣又話唔食    因為想去徑步   真係痴痴地   家姐話佢真係話唔食就唔食   因為家姐知道   如果里奧大人喉嚨唔舒服就一定一定食得勁清   但家姐唔會家嘛   所以佢覺得里奧大人好勁   忍到口喎 ~

我送埋家姐搭巴士先番屋企   咁啱喺橋底見到里奧大人   條友直行直過   我地以為佢扮睇唔到添   咁我地叫佢啦   佢話真係睇唔到我地喎 @@

番到屋企即沖涼   無耐里奧大人都番到   叫佢快 d 沖涼   因為想一齊睇 "急診" 呀 ~

呢罐梅酒喺 759 買嘅   我飲第一啖已經覺得一大陣咳藥水味    呢罐應該係我人生當中係飲過最難飲最難飲嘅酒   味道真係同飲咳藥水無分別   我即叫里奧大人試啦   佢話無咩嘢喎   咁比哂佢飲喇   哈   


今晚 11 點半瞓   其實我覺得算夜瞓   係時間又要教番 11 點瞓喇 ~  

沒有留言:

發佈留言