2015年8月29日星期六

金滿庭京川滬菜館 @ 九龍灣 ( 29-AUG-2015 )

我好鍾意食海哲架   爽爽地   


片皮鴨就麻麻地好味



松子魚一般啦  


因為一枱坐 16 人   所以全部小菜份量係 x 2   不過有 d 都食剩   所以要打包        


唔知咩海參  


砂窩雲吞雞


宮保雞丁 ?!   d 腰果唔脆嘅      


榨菜肉末  


叉子燒餅  


傻佬炒飯  


唔知咩炒拉麵   姑奶又話好好食   真係唔覺囉  


唔知咩津白  


蔥油餅  


炸銀絲卷   


蒸銀絲卷   


豆沙鍋餅  


酒釀丸子   係寧波湯丸囉   味道唔係咁夾咁   所以叫里奧大人幫手食哂去   哈


桂花糕   仲有川貝燉雪梨 


( 29-AUG-2015  SAT )

今朝 7 點 45 分先醒   咁里奧大人醒一醒去廁所   之後我拎袋衫出黎   叫佢起身就開機洗衫   點知佢叫番我轉頭   叫我開機洗衫   佢一起身可以晾衫   真係丫   以為我唔駛番工咩   哈哈 ~

約咗 8 卦食早餐   不過我今朝都遲咗   所以遲咗幾分鐘先番菇場呢   好在所有大粒唔喺到咋 ~


菇場唔忙   咁就好喇   因為真係無咩 mood 做嘢 ~

今朝牧師 10 點半去媽咪屋企探訪   希望媽咪唔驚啦   哈哈   不過最緊要媽咪唔抗拒   唔係都幾難搞呢 ~ 

放工番屋企   抖到 2 點就去食 tea ~



今日 2 個阿姨探媽咪   所以我地番屋企抖到 3 點半又出發去媽咪屋企喇 ~

佢地明明話 4 點半到媽咪屋企   咁我地都早半個鐘去到啦   點知佢地 3 點 45 分已經到媽咪屋企   真係好在特登早 d 出門口咋 ~

傾到差唔多 5 點   阿姨話同媽咪一齊出去食 tea   不過我真係食唔落   只係去傾下計   坐到 5 點 45 分就要走喇   家姐送 2 個阿姨坐車   我同里奧大人就去德福   因為今晚同大姑奶食生日飯呢 ~

又係金滿庭   不過今次就 book 房   因為總共有 31 個人黎食飯   食下傾下玩下   10 點食完就各自歸家 lu ~

經過馬莎   里奧大人又買咗 3 件裇衫   $299/件   好感恩 buy 2 get 1 free   好在上次忍手無買咋   唔係就激氣咯   買完都 10 點 45 分   不過咁夜買衫都唔錯   因為實會有房試衫   哈哈 ~    


番到屋企沖涼   meme 摩摩都 1 點先瞓 ~

2 則留言: