2015年8月15日星期六

吉野家 @ 九龍灣 ( 15-AUG-2015 )

芝士竹輪鍋 ( 特切火鍋牛肉 ) 日式濃湯底 ( 濃湯底 )


炸蝦玉子雞扒飯 ( 咖哩汁 )


( 15-AUG-2015  SAT )

今朝個天黑哂   不過又唔係好大雨   所以唔駛着水靴   好在出門口同落車都係毛毛雨   唔駛開遮就最好   哈哈 ~               


食食下早餐   阿姐同我講話紅雨呀   不過好在我走嘅時候無落雨   感恩感恩 ~

紅腸本身疊埋咗小小   我將佢分開 dd   但條腸仔就真係咁擺法架   好搞笑  


菇場忙啦又   11 點先搞掂   之後就做自己嘢喇   哈哈 ~

放工去萬寧買糖   之後番屋企 lu   衰里奧大人問我點解今日咁大雨唔着水靴   我話我出門口真係得毛毛雨咋喎   佢叫我唔駛解釋   哈哈   其實今朝阿齋都話我點解紅雨反而唔着水靴囉   大佬   咩事呀   成日留意人地着唔水靴 ~

忍唔住又去萬寧買糖   Skittles 就係買比媽咪同家姐工人   折實好似 $5     


坐到 2 點幾就去譚仔食麻辣米線   去埋惠康買啤酒就番屋企 lu ~




熨埋 2 機衫就抖下   諗住今晚去黃大仙食嘢   但我話驚落雨   所以唔想去   同埋我都攰   想留喺屋企抖下 ~   

6 點幾去食嘢   我勁想打邊爐   不過里奧大人又話驚熱氣   咁我話去吉野家啦   各有各食   呵呵 ~

食完又行陣   番到屋企就即沖涼   食埋生果就睇戲喇 ~

之前喺 759 買架   其實過咗期一星期架喇   所以點都要食囉   呢期無乜零食癮   買咗好多都唔係咁想食添         


睇完又 meme 摩摩整下嘢   變咗 12 點先瞓 @@   

沒有留言:

發佈留言